alimansoor conferans1

 سرمربی استقلال گفت: بختیار بازیکنی احساسی ست و عکس العمل او بعد از تعویض یک مسأله درون تیمی است که حل خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل سیاه‌جامگان مشهد در نشست خبری پس از این دیدار گفت: وجود اینکه زمین خراب بود، بازی با کیفیتی را شاهد بودیم. تیم فرهاد کاظمی را می‌شناسم که تاکتیکی بازی می‌کند و برای ما مهم این بود که نیمه اول به گل برسیم.

وی افزود: موقعیت زیادی برای گل زدن داشتیم. در مجموع بهتر و راحت‌تر از مسابقات قبل بازی کردیم و خوشبختانه این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم.

سرمربی استقلال در رابطه با درخشش رحمتی در این دیدار عنوان کرد: عادت دارم همیشه مهدی رحمتی را این طور ببینم. هواداران امروز دیدند او چه توپ‌هایی را از دروازه بیرون آورد. سیو‌های رحمتی عالی بود و همیشه باید اینگونه باشد.

منصوریان خاطرنشان کرد: می‌خواهم از حریف امروزمان تعریف و تمجید کنم چرا که آنها بازی خوبی را انجام دادند. کاظمی مربی تاکتیکی است و در موفقیت‌های سپاهان در گذشته نقش بسزایی داشته است.

وی در مورد قضاوت مهدوی داور بازی عنوان کرد: در مورد داور صحبت نمی‌کنم. به غیر از یک صحنه که الان در مورد آن نظر نمی‌دهم قضاوت عالی داشت. او از قد و هیکل عالی برخوردار بود.

سرمربی استقلال در خصوص قهر بختیار رحمانی در هنگام تعویض در نیمه دوم و اینکه این بازیکن راهی رختکن شد گفت: بختیار از سال 89 بازیکن خودم بود. او را می شناسم او احساسی است. این مسئله یک مشکل درون تیمی بود. اتفاقی که درون یک خانواده می‌افتد و ما بعدها آن را حل خواهیم کرد. بختیار با بقیه یک فرقی دارد او در 23 سالگی کاپیتان فولاد بوده  است.

منصوریان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا کاوه رضایی موقعیت‌های زیادی را به راحتی از دست داد، تصریح کرد: کاوه مهاجم استثنایی است و به تنهایی ایجاد موقعیت می‌کند. رضایی یکی از بهترین مهاجمان لیگ است و از او راضی هستیم. اگر کاوه چند موقعیت از دست می‌دهد وظیفه ما مربیان است که با او در تمرین کار کنیم.

وی درباره مصدومیت خسرو حیدری گفت: امیدوارم مصدومیت جدی نباشد او وزنه تیم ماست. چمن یک مقداری نرم بود و او مصدوم شد.

سرمربی استقلال در مورد تعطیلات لیگ برتر گفت: با تعطیلات مشکلی نداریم و از زمانی که خنده‌های مردم پس از پیروزی مقابل کره‌جنوبی را می‌بینیم یک دنیا ارزش دارد. وقتی مردم در خانه می‌بینند که تیم ملی خوب بازی کرده و به راحتی کره را شکست می‌دهد ارزش زیادی دارد. کره‌ای‌ها مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشتند، آنها در حسرت چند ساله هستند که ایران را ببرند و همچنان این حسرت برای آنها باقی ماند. کره‌ای‌ها حتی نتوانستند موقعیت ایجاد کنند، اینها ارزش دارد و امیدوارم به جام‌جهانی صعود کنیم.

منصوریان درباره کسر قرارداد بازیکنان گفت: نمی توانم به این سوال جواب بدهم.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار