nass sssi

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بختیار بازیکنی حرفه ای است و می داند چه کاری باید انجام دهد و قهری در کار نبوده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار روز گذشته استقلال و سیاه جامگان اظهار داشت: بچه ها بازی خوبی انجام دادند. ما می توانستیم با گل های بیشتری برنده شویم اما توپ هایمان درون دروازه سیاه جامگان نرفت. به جز آن دقایقی که تحت فشار بودیم به خوبی باز را اداره کردیم. 

وی درباره برخی انتقادها در بی برنامه بودن استقلال گفت: این حرف ها را قبول ندارم. اتفاقا ما در بازی دیروز برنامه داشتیم. دیدید که در دقایق پایانی دائم مهاجم اضافه می کردند تا دروازه ما را باز کنند.

عبداللهی درباره عملکرد رحمتی در بازی دیروز گفت: این رحمتی همان رحمتی است که سراغ داشتیم. او دیروز خیلی خوب کار کرد و توپ های خطرناکی را از بازیکنان سیاه جامگان گرفت. به نظر من رحمتی هنوز هم می تواند به تیم ملی دعوت شود. فقط باید همین روند را ادامه دهد.

سرپرست تیم استقلال پیرامون صحبت های روز گذشته مالک سیاه جامگان که مدعی شده بود استقلال تیم وزارت ورزش است و از طرف ارگان های مختلف حمایت می شود گفت:آقای عباسی! کدام ارگان ما را حمایت می کند؟ همین الان استقلال مشکلات مالی دارد که البته مدیران باشگاه در تلاش هستند که مشکلات را حل کنند. به نظر من این صحبت ها درست نیست. ما هم دیروز فوتبال مان را انجام دادیم. اگر توپ هایمان وارد دروازه می شد هیچ کدام از این حرف و حدیث ها نبود. استقلال دیروز مستحق برد بود. مطمئن باشید که تیم داوری کاری به این موضوع ندارد که کدام تیم متعلق به وزارت ورزش است و کدام تیم از طرف دیگری اداره می شود. آنها کار خودشان را می کنند و به نظرم دیروز قضاوت خوبی داشتند.

وی درباره ماجرای قهر بختیار رحمانی پس از تعویض گفت: چنین چیزی نبود. بازیکن حرفه ای است و می داند چه رفتاری انجام دهد. بختیار دیشب با تیم بود و شام هم در کنار ما خورد. چگونه قهر کرده است. اگر قهر کرده بود که تا لحظه آخر با ما نبود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا استقلالی ها پاداش خواهند گرفت گفت: فعلا مسئولان باشگاه در تلاش هستند مشکلات مالی را حل کنند. تا امروز پاداش هایی به بازیکنان پرداخت شده که البته بیشتر از سوی برخی هواداران بوده و باشگاه هم تلاشش را کرده تا هرچه سریعتر مشکلات مالی را حل کند.

 

 

دیدگاه‌ها  
saha
0 #1 saha 1395-07-25 19:51
سازمان فعلا یه تیم رو حمایت می کنه اونم لنگه .
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار