akshaye bazi siahjameghan mashad va estgehlal 7

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال با تشکر از هواداران استقلال در شهر مشهد گفت:هواداران مشهدی برای ما سنگ تمام گذاشتند؛امروز مشهد یکی دیگر از پایگاه های هواداری استقلال خواهد بود.

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال به تشکر و قدردانی از حضور و حمایت همه جانبه هواداران این تیم در مشهد و بازی با سیاه جامگان پرداخت.

سرمربی استقلال در همین خصوص گفت: استقلال در مشهد به هیچ وجه تنها نبود و حمایت پر تعداد و پرشور هواداران عزیز خود را همراه داشت.

به عنوان نماینده مجموعه باشگاه استقلال از کلیه هواداران عزیزمان که در مشهد حامی تیم بودند، تشکر و قدردانی می کنم.

استقلال از زمان ورود به شهر مشهد و در فرودگاه، مقابل هتل، حضور در استادیوم و زمان بازگشت به تهران در فرودگاه مشهد مورد استقبال گرم هواداران خود قرار گرفت.

می توانم به صراحت بگویم مشهد یک پایگاه بسیار خوب برای استقلال است و بدون تردید از این پس هر زمان استقلال برای انجام بازی راهی مشهد شود، انگار در خانه خود بازی می کند.

وی افزود: در استادیوم هم هواداران استقلال سنگ تمام گذاشتند و همواره حامی و پشتیبان تیم محبوب خود بودند که این اتفاق بسیار خوب و مثبتی برای تیم ما به حساب می آید و انرژی مثبت زیادی را به تیم تزریق کرده است.

سرمربی استقلال در ادامه اظهار داشت: اگر هر زمان بخواهم صحبت و یا موضعی داشته باشم و حرفی را خطاب به هواداران عزیز و یا جامعه فوتبال بیان کنم، این کار را از طریق سایت رسمی باشگاه استقلال و یا رسانه های رسمی و قابل اعتماد انجام خواهم داد.

متاسفانه گاهی اوقات شاهد هستیم که مسائلی در قالب صحبت در محفل خصوصی، شنیده ایم و یا صحبتهای سرمربی در داخل تمرین منتشر می شود که به هیچ وجه درست نیست و موضع من به حساب نمی آید.

چنین مطالبی اصلا و ابدا مورد تایید بنده نیست و انتشار اینگونه اخبار کاری غیر حرفه ای و کاملا نادرست است.

من اگر حرفی داشته باشم، با صراحت و به صورت رسمی اعلام می کنم.

 

سایت رسمی باشگاه استقلال

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار