torabpoor 02 copy

 پس از 3 کارته شدن سید مهدی رحمتی نگرانی هواداران برای بازی بعدی استقلال و نبود کاپیتان با ارزش این تیم سوژه روز شده است.

 

به گزارش استقلال نیوزحسین ترابپور در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره دیدار روز سه شنبه تیمش برابر ذوب آهن گفت: بعد از تعطیلات لیگ اولین دیدار ما برابر ذوب آهنی بود که از بهترین تیمهای لیگ برتر است. ما از شرایط مسابقات نسبتا دور بودیم اما ذوب آهن در جام شهدا شرکت کرده و دو دیدار خوب را پشت سر گذاشته بود و طبیعی بود که در دقایق اولیه تحت فشار قرار بگیریم. با گذشت بازی به جریان بازی مسلط شدیم و در نیمه نیز عملکرد به مراتب بهتری نسبت به نیمه اول داشتیم و مطمئنا در ادامه لیگ نیز این پیشرفت ادامه خواهد داشت.

وی درباره دیدار برابر استقلال اهواز افزود: در هیچکدام از دیدارهای لیگ به جایگاه تیم ها در جدول نگاه نمی کنیم و به خوبی می دانیم که نباید این تیم را دست کم گرفت. استقلال اهواز نتایج بدی گرفته است اما فوتبال خوبی بازی می کنند ولی ما می خواهیم رو به جلو حرکت کنیم و با تمام توان در این بازی به میدان خواهیم رفت.
مربی دروازه بانهای استقلال درباره عملکرد تحسین برانگیز رحمتی در دیدار برابر ذوب آهن اضافه کرد: مهدی بعد از مصدومیت روز خوبی درون دروازه استقلال داشت و از او انتظاری جز این نیست. طالب لو نیز دروازه بان بسیار خوب و بزرگی است و هر دو برای موفقیت تیم تلاش می کنند.  در مورد رحمتی تمامی حرفها زده شده است و به نظرم با عملکرد درخشان او در مسابقات لیگ حضور در تیم ملی حق مسلم رحمتی است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا رحمتی کاری انجام داد که مستحق دریافت کارت زرد باشد، اظهار کرد: ابتدا باید بگویم در نبود رحمتی استقلال با حضور دروازه بانی مانند طالب لو نگرانی ندارد اما در مورد سوال شما باید بگویم که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. رحمتی با توجه به آسیب دیدگی که از قبل داشت، برای زدن ضربات شروع مجدد کمی با احتیاط عمل می کرد و داور این مساله به اشتباه اتلاف وقت تلقی کرد و به مهدی کارت زرد نشان داد. در حالیکه او به هیچ وجه قصد تلف کردن وقت نداشت. می توانید با بررسی دو کارت زرد قبلی رحمتی به این موضوع پی ببرید که هیچ تعمدی در کار نبوده است.
ترابپور ضمن تبریک به باشگاه پرسپولیس بابت حضور پرشور هواداران این تیم در ورزشگاه، گفت: اتفاق خوبی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد حضور پرشمار هواداران در ورزشگاه بود و من این مساله را به هر دو تیم تبریک می گویم زیرا حضور تماشاگران باعث جذابیت هر چه بیشتر فوتبال می شود. امیدوارم هر چه زودتر هواداران ما نیز برای حمایت بیشتر از استقلال به ورزشگاه بیایند و در بازی های حساس خانگی پیش روی حمایت خود را از ما دریغ نکنند.
او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فشار مدعی بودن در دو جام باعث عدم نتیجه گیری استقلال در ادامه فصل نخواهد شد، گفت: ما از ابتدا برای حضور در مسابقات آسیایی برنامه ریزی کرده ایم اما اکنون با تلاش بازیکنان از برنامه ریزی خود جلوتر هستیم و به خوبی می دانیم حفظ این شرایط به مراتب سخت تر از به دست آوردن آن است. بسیاری از کارشناسان از عملکرد ما در نقل و انتقالات انتقاد می کنند ولی باید بگویم در نیم فصل دوم نیز بازیکنان استقلال با افتخار برای حضور قدرتمندانه در لیگ و جام حذفی تلاش خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار