7171

3 بازیکن اصلی تیم استقلال به دلایل مختلف در بازی فردا مقابل مس کرمان غایب خواهند بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم استقلال تهران در حالی فردا از مرحله 1/16 نهایی جام حذفی به مصاف مس کرمان خواهد رفت که علیرضا منصوریان بازیکنان زیادی را در اختیار نخواهد داشت.

امید ابراهیمی هافبک ملی پوش و متعصب استقلال در فقدان پدر داغدار است و در تمرین امروز نیز غیبت داشت با اجازه کادر فنی در بازی فردا حضور نخواهد داشت.

از سوی دیگر خسرو حیدری هنوز از مصدومیت رنج می برد و حتی در تمرین امروز استقلال نیز حضور نداشت تا به طور حتم همانطور که دیدار مقابل فولاد را از دست داد دیدار فردا را نیز از دست بدهد.

دیگر بازیکن غایب استقلال وریا غفوری است. غفوری که از ابتدای فصل انتقادات زیادی را تحمل کرده بود در دیدار مقابل سایپا نشان داد که به روزهای اوج برگشته است و هواداران استقلال را کاملا امیدوار کرد. دفاع راست استقلالی ها که همانند خسرو حیدری دیدار مقابل فولاد را از دست داده بود امروز در تمرین استقلال زیر نظر دکتر نوروزی تست داد و با صلاحدید کادر پزشکی از لیست بازیکنان استقلال مقابل مس کرمان خط خورد.

بدین ترتیب فردا علیرضا منصوریان سرمربی استقلال که در مصاحبه ای عنوان کرده بود بدون ملی پوشان در دیدار جام حذفی حاضر نخواهد شد در دیدار فردا به اجبار ملی پوشان خود را در اختیار نخواهد داشت.

باید دید جانشینان غایبان استقلال که به احتمال زیاد هرایر مگویان، فرشید باقری و علی قربانی خواهند بود می توانند جای خالی آنها را پر کنند یا خیر؟

ضمنا سرمربی استقلال مطابق دیدارهای گذشته باز هم امین حاج محمدی و آرش افشین را از لیست 18 نفره کنار گذاشت تا شایعه جدایی این دو بازیکن در نیم فصل به واقعیت نزدیک تر شود.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار استقلال و مس کرمان از مرحله 1/16نهایی جام حذفی، فردا(دوشنبه) ساعت 16:35 در ورزشگاه ازادی برگزار خواهد شد.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار