hasan

عضو هیئت مدیره استقلال: سیستم طوری طراحی می شود که رضایی و شهباززاده با هم بازی کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی درباره پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال در هفته آینده اظهار داشت: شاید در طول تاریخ استقلال برای اولین بار است که مطالبات بازیکنان در زمان خودش و به موقع پرداخت می‌شود. هیئت مدیره از بازیکنان انتظار دارد با توجه به تعهدی که انجام داده، با عملکرد خوب‌شان هواداران را خوشحال کند.

وی در مورد اینکه اگر مطالبات در موعد خود پرداخت می‌شود، چطور کاوه رضایی آنچه مدیربرنامه‌هاش اعلام کرده قصد جدایی دارد، گفت: مرحله اول مبلغ قرارداد کاوه پرداخت شده و مرحله دوم نیز هفته آینده پرداخت خواهد شد. افرادی که دور و بر استقلال می‌چرخند، به تیم و بازیکنان ظلم می‌کنند. رضایی با عشق برای استقلال بازی می‌کند، اما یکسری از آدم‌ها دنبال حاشیه برای تیم و بازیکن هستند. این حرکت‌ها قطعا جایگاه بازیکن را بین تماشاگران سست می‌کند.

عضو هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که بازگشت سجاد شهباززاده به معنایی جدایی رضایی است، تصریح کرد: چنین چیزی نیست و رضایی جایی نمی‌رود. استقلال در سه جام باید مبارزه کند و به همه بازیکنان نیاز است. سیستم هم طوری طراحی می‌شود که شهباززاده و رضایی با هم بازی کنند.

 

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار