01

علی پروین و محمود خوردبین که امروز در مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری حضور داشتند از خصوصیات اخلاقی این بزرگ فوتبال سخن گفتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی پروین در حاشیه مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری اظهار داشت: منصورخان هم همبازی من بود و هم اتاقی. با هم بازی کردیم. بعد هم که به مربیگری رفت. حیف شد که از بین ما رفت. خدا به خانواده اش صبر بدهد.

وی افزود: تمام زندگی فوتبالیست ها خاطره است. با آقای پورحیدری حدود 30 بازی ملی کردیم. رقیب ما در استقلال بود ولی فقط در بازی رقیب بود و بیرون زمین دوست و رفیق بودیم.

 

 

* * * *

 محمود خوردبین در حاشیه مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری اظهار داشت: به خانواده اش تسلیت می گویم. همه ناراحت هستیم از این اتفاقی که افتاده است.

وی افزود: منصور پورحیدری با اینکه در استقلال بود ولی یکی از دوستان خوب من بود و آدم بسیار خوبی بود. من هیچ خاطره بدی از ایشان ندارم. همیشه به من احترام می گذاشت.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه این حرف را زدم و باز هم می گویم باید قدر پیشکسوت ها را بدانیم. بد نیست که وقتی از دنیا رفتند در ورزشگاه امجدیه یک دور می چرخانند ولی همدیگر را قدر بدانند.

 

 کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار