پرویز مظلومی

مربی سابق استقلال گفت: از هواداران می خواهم به شفر فرصت بدهند و از او حمایت کنند تا بتواند استقلال را به روزهای خوبش برگرداند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال و پیشکسوت این باشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز رضایت از حضور وینفرید شفر در راس کادر فنی آبی پوشان ادعا کرد اگر لازم باشد به او کمک و همفکری خواهد داد.

* لازم بود به شفر کمک می کنم

خوشحالم که استقلال توانست سرمربی خود را پیدا کند و آرزو می کنم او بتواند در استقلال عملکرد خوبی داشته و آنچه را که در توان دارد برای موفقیت این تیم بکار ببندد. اگر لازم بود من هم به او کمک می کنم تا روزهای خوب استقلال را دوباره ببینیم و هواداران شاد باشند.

* شفر رزومه خوبی دارد

شفر مربی خوبی است، رزومه قابل قبولی دارد و کارنامه اش نشان داده که توانسته در اکثر تیم ها موفق باشد البته هر تیم و یا مربی روزهای بد و خوب دارد و نمی توان گفت او همیشه موفق بوده اما در مجموع عملکرد قابل قبولی دارد و سالهاست سرمربی تیم های مختلف بوده واگر یک سال هم بیکار بوده شاید به این دلیل است که نیاز به استراحت داشته است.

* در این مدت از استقلال پیشنهادی نداشتم

در این چند وقت با اسامی زیادی بازی شد. هر روز شاهد یک اسم جدید بودیم و در کنار همه این اسامی نام من هم بود اما من هیچ پیشنهادی نداشتم و مطمئن بودم که مسئولان استقلال بدنبال جذب یک مربی خارجی هستند.

* شاید مسئولان بیش از این نمی توانستند هزینه کنند

اینکه می گویند قیمت شفر پایین و بسیار ارزان است، شاید استقلال بیش از این نمی توانسته هزینه کند اما مسائل مالی ربطی به بحث فنی ندارد و مطمئنم که شفر از دانش بالایی برخودار است زیرا مربیان آلمانی همیشه از دیسپلین خاصی برخوردارند و نظم سرلوحه کار آنهاست و امیدوارم او بتواند اگرچه ارزان است اما در کارش موفق باشد.

* شفر و مک درموت می توانند به هم کمک کنند

فکر می کنم شفر در اکثر کشورهای که مربیگری کرده از دستیاران بومی استفاده نموده البته او با مک درموت کار کرده و فکر می کند این دو بتوانند کنار هم روزهای خوبی در استقلال داشته باشند. البته امیدوارم دو تن از مربیان جوان ایرانی در کنار او کار کنند تا بتوانند از تجربیات او استفاده کرده و در سالهای آینده شاهد حضور آنها به عنوان سرمربی در استقلال باشیم.

*اهل شکایت از استقلال نیستم!

منتظر بودم تا انتخاب سرمربی صورت بگیرد و تیم به آرامش برسد و حتما در روزهای آینده جلسه ای را با افتخاری خواهم داشت تا بتوانم مطالباتم را که از چندین سال پیشی باقیمانده، دریافت کنم اگر چه مسئولان استقلال بارها به من قول داده اند اما هیچ وقت به وعده شان عمل نکرده اند. من چند بار هم با توفیقی صحبت کردم و او هر بار قول های مساعدی به من داد اما اتفاق خاصی نیفتاده است. من اهل شکایت نیستم اما امیدواریم مسئولان استقلال شرایط من را درک کنند و زودتر طلب من را پرداخت کنند.

* انتظار معجزه از شفر نداشته باشید!

نمی توانیم از شفرد انتظار معجزه داشته باشیم. سرمربی استقلال تازه به ایران آمده و باید به او زمان بدهیم تا بتوانیم با آرامش کارش را انجام دهد. دربی در پیش رو است و مطمئنم این مربی شرایط این بازی را می داند ولی باید به او کمک کنیم تا بتواند در این بازی و دیدارهای بعدی استقلال نتایج قابل قبولی کسب کند.

* شان کاپیتان ها حفظ شود

مجتبی جباری و سیدمهدی رحمتی برای استقلال زحمات زیادی کشیده اند و باید شان آنها حفظ شود.

* هواداران صبور باشند و به شفر فرصت بدهند

از هواداران می خواهم صبور باشند و به این مربی اجازه بدهند که کارش را انجام بدهد. یادمان باشد برانکو هم در ابتدای حضورش در پرسپولیس نتایج خوبی کسب نکرد اما با حمایت مدیران باشگاه و هواداران توانست فصل گذشته قهرمان لیگ شود. پس باید به شفر هم فرصت داد، حمایتش کرد تا او بتواند استقلال را به روزهای اوج گذشته اش باز گرداند.

* تیم ملی در اولویت است

من کلا" مخالف تعطیل کردن لیگ هستم اما تیم ملی در اولویت است و همه باید تلاش کنیم تا در جام جهانی موفق باشیم و بازی دوستانه با توگو و روسیه می تواند کمک موثری به حضور خوب ما در جام جهانی روسیه داشته باشد.

 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار