reza eftekhari 2

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد بازگشت احتمالی سجاد شهباززاده گفت:طی تماسی که سجاد با ما داشت عنوان کرد میخواهد به تیم خارجی دیگری برود.

 

 

به گزارش استقلال نیوز،رضا افتخاری پس از مراسم تودیع و معارفه وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: برای وزیر جدید آرزوی موفقیت کرده و تشکر و خسته نباشید به گودرزی می‌گویم که زحمات زیادی کشید. من از نزدیک شاهد تلاش‌‌های او بودم. سلطانی‌فر هم باتجربه و باسابقه بوده و مورد تایید رئیس جمهور است. مطمئن هستم ایشان موفق خواهد شد، چون تجربه دارد. از طرفی من هم تجربه همکاری با او را دارم و در مجموع به آینده ورزش خوشبین هستم.

وی در خصوص جانشینی مرحوم منصور پورحیدری در هیئت مدیره استقلال تصریح کرد: شب گذشته با وزیر ورزش در این زمینه صحبت کردم و ایشان گفتند که دو هفته فرصت بدهید تا با هماهنگی من فرد جدید انتخاب شود.

مدیرعامل استقلال در مورد بحث کاهش قرارداد بازیکنان گفت: کاهش قراردادها بستگی به درآمدزایی باشگاه دارد. اگر درآمد خوبی داشته باشیم، کسر قرارداد نخواهیم داشت، اما اگر درآمد نداشته باشیم، با بازیکنان در این زمینه صحبت خواهیم کرد. ضمن اینکه 10 درصد مطالبات بازیکنان امروز واریز شد.

افتخاری در واکنش به شایعه‌ بازگشت سجاد شهباززاده عنوان کرد: شب گذشته شهباززاده را دیدم، اما به دوستانی که با او تماس گرفتند، گفته که می‌خواهد به تیم خارجی دیگری برود و به خاطر شرایطی که دارد، بیشتر دنبال درآمد است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد که با توجه به رابطه خوب شهاب جهانیان با محمود گودرزی رئیس هیئت مدیره استقلال جدا شود، گفت: این سوال از من نپرسید و از خود جهانیان بپرسید.

مدیرعامل استقلال در خصوص استعفای علی اکبر طاهری از سرپرستی پرسپولیس تصریح کرد: من کنار او نشسته بودم و چیزی نگفت. این موضوع از زبان شما می‌شنوم.

تسنیم

دیدگاه‌ها  
shayan
0 #1 shayan 1395-08-20 10:26
حالا چه نازی هم میکنه، همینجوریشم نصف طرفدارا موافق نیستن برگرده،کلاسم میزاره
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار