zamani

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد شرایط فعلی باشگاه استقلال گفت:خداروشکر مشکلات مالی امسال استقلال بسیار کم بوده است و این نشان ازتلاش هیات مدیره است.

 

به گزارش استقلال نیوز،حسن زمانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به فوت منصور پورحیدری گفت: بیش از 45 سال بود که او را می‌شناختم و معتقدم با توجه به شخصیتی که داشت لقب پدر استقلال برازنده‌اش بود.

وی افزود: مرحوم پورحیدری فردی پرکار و کم‌توقع بود و به کارش چه زمانی که بازی می‌کرد و چه زمانی که مربی شده بود، توجه ویژه‌ای داشت. ایشان مدتی همکار ما در هیئت مدیره بود و می‌دیدیم بیش از همه ما ایشان بود که حرص می‌خورد. 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص ایجاد تغییر در وزارت ورزش و نقش آن بر ایجاد تغییرات در هیئت مدیره استقلال تأکید کرد: معمولاً وقتی یک وزیر جابه‌جا می‌شود این اختیار را دارد در تمام سطوح مدیریتی که زیر نظرش است، تحول ایجاد کند، اما من معتقدم اولویت وزیر جدید ورزش، آقای سلطانی‌فر انتخاب هیئت مدیره جدید برای استقلال و پرسپولیس نیست و ایشان دغدغه‌های دیگری دارد.

زمانی در مورد مسائل مالی و شایعه گرفتار شدن باشگاه استقلال به مشکلات جدید تصریح کرد: در این فصل شاید کمترین مشکلات مالی را داشته‌ایم و تا اینجا مسائل اقتصادی بسیار خوب مدیریت شده است و مطمئناً این شرایط تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. استقلال در این فصل باید در سه جبهه لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر بجنگند و این موضوع نیاز به حمایت‌های ویژه مالی دارد. ما تا اینجای کار حرکت خوبی داشتیم که شاید در طول تاریخ باشگاه استقلال چنین شرایطی حاکم نبوده است. 

وی در خصوص روزهای تلخ شکست‌های پیاپی استقلال و حمایت هیئت مدیره از سرمربی این تیم، گفت: از آنجا که مطمئن بودیم بعد از این سختی‌ها به آرامش می‌رسیم به همین خاطر سعی کردیم تیم را به چالش نکشیم و با تمام وجود از کادر فنی حمایت کردیم بازیکنان هم علی‌رغم فشاری که روی ما بود مورد حمایت هیئت مدیره قرار داشتند. حمایت قاطعانه ما که بدون شک تا پایان فصل ادامه خواهد داشت باعث شد آن روزهای تلخ را فراموش کرده و به این روزهای شیرین و پر از موفقیت برسیم. 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در نهایت در خصوص رتبه پیش‌بینی شده برای استقلال در پایان فصل تأکید کرد: انتظارمان این است که از هفته هجدهم لیگ به بعد بین دو رتبه اول و دوم قرار بگیریم و تا پایان فصل بین مدعیان قهرمانی باشیم.

 

تسنیم

دیدگاه‌ها  
shayan
-1 #1 shayan 1395-08-20 10:28
این آدمیه که سر موندن تو هیات مدیره خون میریزه!
نقل قول کردن
ben
-1 #2 ben 1395-08-21 11:28
با این مصاحبه ها فشار روی تیم و کادر فنی وارد میشه.منصوریان سال اولیه که مربی استقلال شده و اولین تجربه مربیگریش در یک تیم بزرگه. هرچند آرزوی همه قهرمانیه لیگ هست ولی رسیدن بهش با این همه تغییرات خیلی سخته
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار