tofighiii

دبیر هیات مدیره استقلال در پیامی درباره قراردادهای ابتدای فصل توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پندار توفیقی، دبیر هیات مدیره استقلال در واکنش به انتقادات اخیر به نحوه عقد قرارداد بازیکنان استقلال در مطلبی نوشت:

مایل نبوده و نیستم به مسایل و گفتگوهـای بی حاصل رسانه ای که برخی بهـر دلیل و هـر نیتی مطرح می کنند وارد شوم. ولی هـوادار حق دارد سره از ناسره برایش شفاف شود. مدت هاست دوستان مدام در خصوص فصل نقل و انتقالات آغازین فصل جاری اظهـار نظر می کنند و رسانه هـا هـم بنا به رسالت خودشان تحلیلهای گوناگون عرضه می نمایند.

اینجانب فقط بدیهـیات فعالیتهای صورت گرفته را جهت تنویر افکار عمومی و هـواداران فهـیم یاداوری می کنم. در ابتدای فصل مورد نظر با دریافت لیست نفرات مدنظر سرمربی محترم و برگزاری جلسات مکرر با ایشان و همچنین مدیرفنی وقت زنده یاد منصورخان پورحیدری، نحوه رویکرد به جذب بازیکنان و لیست ورودی و هروجی ساعتها بحث و حلاجی گردید. لیست مدنظر سرمربی وقت بصورت رسمی دریافت و مذاکرات در فضای رقابتی سنتی و حرفه ای بین رقبا آغاز گردید. بجز دو مورد که یکی جذب تیم رقیب و دیگری که ماندن در تیم شهرستانی را انتخاب کردند، تقریبا تمام خواسته هـای سرمربی محترم اجابت گردید. و این امر بدیهـی ترین اقدام باشگاه در جهت پشتیبانی و تامین خواست های سرمربی می باشد.

بجرات سالمترین و شفافترین قراردادهای سالیان اخیر باشگاه استقلال به گواه مطلعین امر منعقد گردید و در تعیین قیمت عقد قراردادها ، فضای رقابتی و حرفه ای گری در حد و اندازه بضاعت فعلی فوتبال ایران لحاظ گردید. بارهـا تاکید شده و بازهـم تصریح می کنیم که هـیچ بند مشروطی در هـیچکدام از قرارداهای بازیکنان و کادرفنی لحاظ نشده است و فقط آپشن هـای معقول و انگیزشی به نحوی در قراردادها گنجانده شده که در صورت تحقق آنهـا، قهـرمانی در لیگ و جام حذفی و موفقیت در مراحل گروهـی جام باشگاههای آسیا قرین یکدیگر خواهند بود و صد البته آپشن هـای انگیزشی با این هـدف مورد نظر همه عقلا و هـواداران فهـیم می باشد. متاسفانه استفاده نابجا از فضای رسانه ای و مجازی در انجام این مهم در فصول نقل و انتقالات و تاکید براسامی و نامهـا بدون درنظر داشتن مهره های ارزشمند فعلی در تیم فوتبال استقلال، می تواند باعث بروز مشکلات متعدد شود. در هـمین راستا صبر و حوصله و آرامش در فضای تامین خواسته هـای کادرفنی و دلسوزان واقعی باشگاه مردمی بزرگ استقلال می تواند راهـگشای موفقیت هـای آتی باشد.

به امید موفقیت و سلامتی خانواده بزرگ استقلال

 

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار