6c584ed9 3741 48ff 85fa d6c782998d7d

نصراله عبداللهی پیشکسوت باشگاه استقلال که به زودی به عنوان معاونت باگاه استقلال در خواهد آمد روند تغییرات در باشگاه را مثبت اعلام کرد.

به گزارش استقلال نیوزنصراله عبداللهی در گفت و گو با کاپ، درباره دیدارش با بهرام افشارزاده اظهار داشت:درباره شرایط فعلی باشگاه صحبتهایی انجام شد اما هنوز شرح وظایف من دقیقا مشخص نشده است. قرار است در هفته پیش رو چارت سازمانی باشگاه تغییراتی داشته باشد و یکسری از معاونت ها حذف شوند و یکسری دیگر اضافه شوند و در کل قرار است پس از همه این اتفاقات مشخص شود که چه کاری باید در باشگاه انجام دهیم.

وی در توضیح دقیق تر این موضوع خاطر نشان کرد: تغییرات کلی در مسئولان باشگاه در حال وقوع است و قرار شده تا دو، سه نفر جدید به این مجموعه اضافه شوند و کار با حضور انها ادامه پیدا کند. من هم در صحبتهایی که داشتیم گفتم که باید ابتدا شرح وظایفم را بدانم و بعد ببینم که آیا نمی توانم به باشگاه کمک کنم یا نه.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه آیا آمادگی بازگشت به باشگاه استقلال و حضور در بطن کارهای اجرایی را دارد یا نه گفت: به هر حال اینکه بتوانم به باشگاه استقلال کمک کنم را دوست دارم اما باید ببینم که شرح وظایفم چیست و تا چه اندازه در این زمینه کمکی از دستم بر می آید.

عبداللهی درباره بازی استقلال در اصفهان و اینکه تساوی نتیجه عادلانه ای بوده یا نه بیان داشت: نه آنها خیلی خوب بودند نه استقلالی ها. به هر حال هر دو تیم تلاششان را هم کردند ولی فکر می کنم که نتیجه تساوی عادلانه بود. هر دو تیم از تعطیلات برگشته بودند و خیلی تمرکز نداشتند.

وی در این باره که بازی استقلال در هفته نوزدهم را چطور پیبش بینی می کند گفت: این بازی را باید ببرد. هم در خانه بازی می کنیم و هم استقلال اهماز شرایط خوبی در جدول ندارد و البته نباید این تیم را دست کم گرفت ولی در کل اگر استقلال به قهرمانی فکر می کند باید در این قبیل بازی ها به هیچ چیز جز برد فکر نکند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار