zia

باشگاه استقلال در پیامی نسبت به صحبت های مضحک مجری صدا و سیما نسبت به حواشی دیدار اخیر این تیم مقابل صبا واکنش نشان داد و او را تهدید به شکایت کرد.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از ديدار استقلال تهران و صبای قم، مسايل مختلفی به ميان آمد كه باشگاه استقلال برای حفظ احترام اهالی فوتبال كه همواره بر خود واجب دانسته، سكوت را ترجيح داد و مقابل حواشی ناعادلانه سكوت كرد اما مطالبی كه در يك برنامه تلويزيونی عنوان شد، آن قدر تاسف برانگيز بود كه ديگر سكوت جايز نيست.
متاسفانه علی ضيا مجری اين برنامه از حواشی خود ساخته فصل گذشته درس نگرفته و فراموش كرده ناچار به عذر خواهي رسمی از جناب آقای مظلومی، سرمربی وقت تيم استقلال شد. ايشان در برنامه اخير خود، به چانه زنی با كارشناس داوری در مورد پنالتی مهار شده توسط سيد مهدی رحمتی و صحبت های داور مسابقه با كاپيتان آبی پوشان می پردازد! جالب اينجاست، او با وجود اقرار به اين كه هيچ سررشته ای از فوتبال ندارد، اقدام به لب خوانی كرده! و ادعايی پوچ و واهی را روی آنتن تلويزيون مطرح می كند كه اين روزها در برخی صفحات بی در و پيكر مجازی ديده می شود.
با به كارگيری حداقل انديشه و تفكر، واهی و پوچ بودن چنين مطالب بی ارزشی مشخص مي شود و متاسفانه آقا ضيا با صحبت ها، لب خوانی و خنده های خود به باشگاه استقلال، هواداران ميليونی و جامعه داوری توهين می كند.
باشگاه استقلال ايران همواره با صدا و سيما، در مسير سياست های نظام جمهوری اسلامی ايران حركت می كند اما از حق خود و هوادارانش در قبال توهين ها و توهين اخير در رسانه ملی نمی گذرد. باشگاه استقلال به زودی اعتراض رسمی و مكتوب خود را به رياست محترم و رياست محترم حراست سازمان صدا و سيما اعلام و به آقای علی ضيا به صورت رسمی اخطار می كند در صورت تكرار حاشيه سازی و جو سازی های چند باره ايشان برای استقلال و هوادارانش، حقوق خود را از طريق قانونی پيگيری خواهد كرد.

 

سایت رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
siroan
0 #1 siroan 1395-09-01 20:14
متاسفم برا صدا و سیمای که تریبون در اختیار این ام الفسادهای جوجه لنگی میزاره
تریبون دادن به این و امثال این توهین به شعور مردمه ولی متاسفانه یکی از شرایط استخدام در صدا و سیما لنگی بودن و داشتن ذات خرابه این هنوز اشکهای التماس پارسالش بزار خشک بشه بعد دهن نجسشو باز کنه
نقل قول کردن
Doci
+1 #2 Doci 1395-09-01 21:25
قیافه شووو :D :D :D :D :D :D
نقل قول کردن
farhad_majidi7
+1 #3 farhad_majidi7 1395-09-01 21:48
اخطار بخوره تو سرتون برید شکایت کنید
نقل قول کردن
Mohsen
0 #4 Mohsen 1395-09-02 00:39
لنگی بی جنبه. باز فردا ا یه دسته گل و یه خواهش تمنا سعی دارن همه چیزو ماست مالی کنن.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار