c981beea35d9ee8b85bee0cbad42d121

شایعه شده بود هرایر مگویان مهره ثابت ترکیب استقلال؛در فکر جدایی از استقلال است اما مدیر برنامه های این بازیکن این خبر را کاملا تکذیب کرد.

به گزارش استقلال نیوز ادموند اختر در گفت و گو با کاپ، درباره شایعه جدایی مگویان از استقلال اظهار داشت: هفته پیش و در دو ف سه نتوبت در برخی روزنامه ها دیدم که شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه مگویان بعد از بازی با ذوب آهن از استقلال جدا می شود و استقلال را ترک می کند در حالی که این شایعات از ریشه و پایه بی اساس هستند.

وی افزود: نمی دانم این اخبار با چه مقاصدی منتشر می شوند ولی مگویان در حال حاضر با استقلال قرارداد دارد و با قدرت در تمرینات و مسابقات استقلال شرکت می کند و در دیدار با ذوب آهن هم یکی از بازیکنان اصلی این تیم درون ترکیب بود که نود دقیقه هم بازی کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره بخه زمان نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی ادامه داد: کسانی که این اخبار را منتشر کرده اند نمی دانستند بازیکن حرفه ای در این روزها که فصل جابجایی های بین المللی تمام شده دیگر از تیمی که با آن قرار داد دارد بیرون نمی رود. چون در این صورت باید تا پایان فصل بیرون بنشیند. بنابراین این شایعات از ریشه و اساس بی اعتبار و دروغ هستند و اصلا با عقل جور درنمی آیند.

اختر تأکید کرد: هرایر مگویان تا پایان فصل جاری با استقلال قرارداد دارد و تا آن زمان طبق تعهدی که به این تیم دارد در تمریناتش شرکت می کند و برای تیم استقلال به میدان می رود. خوشبختانه کادر فنی و مدیریتی باشگاه هم از این بازیکن رضایت کامل دارد و با این شایعات تغییری در روند کاری این مدافع استقلال بوجود نمی آید.

یادآور می شود در روزهای گذشته اخباری منتشر شده بود که از جدایی مگویان پس از بازی استقلال با ذوب آهن خبر می داد و علت آن هم مشکلات مالی باشگاه استقلال عنوان شده بود.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار