eftekharii

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: با حل شدن برخی مشکلات باشگاه مجددا اقدام به تیم داری در حوزه بانوان خواهد کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری درباره عدم فعالیت فوتبال بانوان این باشگاه گفت: بدون تردید باشگاه استقلال علاقمند به تیم داری در حوزه بانوان است و از این امر ما استقبال هم می کنیم اما گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد که از دست ما خارج است. مطمئنا در آینده نزدیک با حل شدن بخشی از مشکلات، باشگاه استقلال مجددا اقدام به تیم داری در حوزه بانوان می کند.

او اضافه کرد: در دو ماه گذشته، اداره مالیات در دو مرحله حساب مالی باشگاه استقلال را مسدود و موجودی باشگاه را برداشت نموده است. به همین دلیل ما برای تامین هزینه های باشگاه دچار مشکل هستیم. آیا با این شرایط می توانیم در حوزه فوتبال بانوان فعالیت کنیم؟ برداشته شدن پول از حساب باشگاه به دلیل بدهی های گذشته از سوی سازمان مالیاتی مشکلاتی را ایجاد کرده و به همین دلیل در تامین هزینه تیم فوتبال بانوان دچار مشکل شدیم.

 

سایت رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
ben
0 #1 ben 1395-09-02 17:36
تاز مانی که تیمها صاحب ندارند از این اتفاقها زیاد پیش میاد.دولت خودش رو مالک میدونه ولی بودجه ای نمیده و درآمد رو به عهده باشگاه گذاشته.از طرفی اجازه کار کردن با هر اسپانسری هم نمیده مخصوصا برای استقلال.هیئت مدیره هم باید شامل یک تیم اقتصادی باشه که درآمدزایی کنه که اون هم شامل افرادی هست که نزدیک ترین تفکرات رو به وزیر دارن.آخرش باشگاه بزرگی مثل استقلال میشه یک تیم 25 نفره که هزینه اونها هم با کسر قرارداد ها تامین میکنن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار