bano

سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال گفت: متاسفانه برای بانوان همیشه مشکل زیاد است؛ بعضی بازیکنان ما یک فصل بی تیم می مانند.

 

به گزارش استقلال نیوز، معصومه غلامی درباره حضور تعدادی از اعضای بانوان استقلال برای دیدار با رضا افتخاری اظهار داشت: روز گذشته بازیکنان به باشگاه رفتند تا با آقای افتخاری صحبت کنند، اما ایشان برای 10 صبح امروز(سه‌شنبه) وقت دادند. 

وی ادامه داد: با افتخاری درباره عدم انحلال بانوان استقلال صحبت کردیم، اما ایشان گفتند باشگاه مشکل مالی دارد و نمی‌توانند تیمداری کنند. متأسفانه برای بانوان همیشه مشکلات باشگاه زیاد است. هزینه‌های ما در مقابل فوتبال آقایان سر سوزن هم نیست. هر سفری که این تیم می‌رود، هزینه‌های زیادی می‌شود، اما بانوان با کمترین هزینه سفر می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال در خصوص وضعیت بازیکنان گفت: بیشتر بچه‌ها تهرانی هستند و خانواده‌های‌شان اجازه بازی در شهرستان را نمی‌دهند. به همین خاطر مجبور هستند یک سال صبر کنند تا برای یک تیم شهرستانی بازی کنند. در مورد بازیکنانی که اعتصاب کرده بودند، با ناظمی مسئول برگزاری مسابقات صحبت کردم و او گفت که حداقل تا دو سال محرومیت از فعالیت در فوتبال شامل حال آنها خواهند شد.

 

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار