saleh

مربی سابق استقلال گفت: استقلال نباید تیم گسترش را دست کم بگیرد؛ گسترش در تمام خطوط بازیکنانی دارد که بتوانند نتیجه را تغییر دهند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید صالح در خصوص دیدار این هفته تیم سابقش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: گسترش هم مثل استقلال یکی از تیم های پر مهره در این فصل است و این تیم هم بازیکنان خوب و تاثیرگذار و بزرگی دارد. گسترشی‌ها در خطوط سه گانه شان بازیکنانی دارند که قابلیت تعیین نتیجه در دیدارهای بزرگ را دارند.

وی افزود: بازیکنان خوب، تنها داشته‌های تیم گسترش نیست. این تیم که یکی از خوش ساختارترین تیم های فعلی فوتبال کشور است، از تفکر خوبی هم روی نیمکت بهره می‌برد و من تعجب می‌کنم این تیم چرا باید در رده های پایینی جدول قرار داشته باشد. به خصوص که فوتبالی خوب و مدرن هم از این تیم شاهد هستیم.

مربی سابق استقلال گفت: اولین توصیه من به استقلال این است که فریب جایگاه تیم گسترش فولاد در جدول را نخورند و این تیم را هرگز یک تیم پایین جدولی مپندارند. به میزبانی شان هم تکیه نکنند. چون این تیمی که من می‌بینم، قابلیت پیروزی بر هر تیمی را دارد. حتی تیم بزرگی مثل استقلال.

صالح گفت: استقلال هم نسبت به ابتدای فصل تغییرات مثبت زیادی داشته. این تغییرات هم در استفاده از مهره‌های داخل زمین به چشم می‌خورد و هم در روند این تیم. یکی از مثبت ترین اتفاقاتی که در این افتاده، ایجاد استحکام در ساختار دفاعی اش است. روند نزولی گل‌های خورده استقلال در هفته‌های اخیر این مورد را نشان می‌دهد. 

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: استقلال باید تا پایان نیم فصل اول که بازی‌ها بدون وقفه انجام می‌شود، حتما خودش را به جمع سه تیم بالای جدول برساند تا بتواند در نیم فصل دوم رقابت فشرده ای برای قهرمانی با تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتورسازی داشته باشد.

وی در خصوص تغییرات احتمالی نیم فصل در استقلال اظهار داشت: به نظر من استقلال نیاز به جذب بازیکن جدید در نیم فصل ندارد. شاید یکی دو بازیکن از این تیم جدا شوند. اما با این وجود باز هم من نیازی به جذب بازیکن جدید در استقلال نمی بینم. این تیم با همین داشته ها می تواند به کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشد.

 

مهر

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار