139506251505462658666444

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی با گسترش فولاد گفت: بازیکنان ما بازی را تمام شده فرض کردند؛ با شجاعت از هواداران معذرت می خواهیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با گسترش فولاد اظهار داشت: از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که در هوای سرد به ورزشگاه آزادی آمدند. آنها با حضورشان در یک روز سخت و با وجود سرمای هوا که منفی چهار پنج درجه بود از ما حمایت کردند، در حالی که شاید در سکون ورزشگاه هوا به منفی 10 درجه هم می‌رسید. در روزی که استقلال خوب بازی کرد، هواداران ما هم خوب استقبال کردند.

وی افزود: تیم ما امروز چند درس خوب گرفت. اول اینکه ما خیلی خوب بازی کردیم و شرایط خوبی رقم زدیم و توانستیم دو گل هم بزنیم و از حریف پیش بیفتیم، اما در نهایت بازی مساوی شد. بازیکنان ما باید درس بگیرند که در فوتبال به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و ما با اینکه خوب بازی کردیم، اما سه امتیاز را نگرفتیم، چون روی دو اشتباه فردی، دو گل بد خوردیم و بازی برده را با مساوی عوض کردیم. اکنون فقط سنگینی این اتفاق روی دوش‌مان ماند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد حواشی اطراف تیمش و اظهارنظرهای تعدادی از پیشکسوتان گفت: من فقط در مورد این بازی صحبت می‌کنم و نمی‌گذارم کسی برایم دست‌انداز ایجاد کند. نه به چپ نگاه می‌کنم و نه به راست. هر کسی می‌تواند در مورد من نظر بدهد. الگوی مربیگری من مرحوم پرویز دهداری است. ما کاری را که در ذهن داریم انجام خواهیم داد. فقط تلاش و تلاش و توکل به خدا خواهیم داشت. در این مسیر نیز به اطراف نگاه نمی‌کنیم و به راه‌مان ادامه می‌دهیم. مطمئن باشید هواداران هم خوشحال خواهند بود.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که چرا دیر دست به تعویض زده است، خاطر نشان کرد: خسرو (حیدری) به تازگی از مصدومیت آمده است. او ستاره‌ای است که برای‌مان اهمیت دارد. ما به هر طریق می‌خواستیم به گل برسیم و با آمدن خسرو هم سه موقعیت داشتیم. در دقایق 90 تا 96 هم می‌توانستیم به گل برسیم. از خدا ممنونم که یک درس بزرگ به ما داد که تا زمانی که سوت نخورده، بازی ادامه دارد.

وی در مورد اشتباهات بازیکنان جوان تیمش گفت: این اشتباهات سهوی است و اشتباه بازیکنان جوان برعهده من است. از عملکرد بازیکنان راضی هستیم، اما اشتباهات فردی را باید پوشش دهیم و از جوانان حمایت کنیم. آزمون و خطای بازیکنان جوان باید در تمرین باشد نه مسابقه.

سرمربی استقلال در واکنش به طرح این پرسش که آیا بازیکنانش پس از اخراج دخسوس احساس نکردند که کار تمام شده است و به همین دلیل بازی را رها کردند که گل مساوی تیم میهمان به ثمر رسید، اظهار داشت: نه، نمی‌توان چنین مسئله‌ای را مطرح  کرد. اخراج دروازه‌بان گسترش که باعث نمی‌شود هافبک ما اشتباه پاس بدهد یا دفاع اشتباه کند. اتفاقاً معتقدم اخراج دروازه‌بان آنها به ما کمک کرد که بیشتر مالک بازی باشیم. ما در نیمه دوم هم مالک بازی بودیم، اما با دو اشتباه فردی نتیجه بازی عوض شد.

علیرضا منصوریان در خصوص اینکه تیمش چند بازی خوب در لیگ و جام حذفی انجام داد و آیا همین مسأله باعث غرور بازیکنانش نشده بود که پیش خودشان فکر کنند گسترش فولاد را راحت شکست می‌دهند که حاصل آن کسب نتیجه تساوی در دیدار خانگی بود، گفت: موافقم و منتظر بودم این سؤال را از من پرسیده شود. بازیکنان داخل زمین فکر می‌کردند بازی تمام شده است، اما این‌طور نیست. من همیشه به بازیکنان می‌گویم هر وقت داور سوت پایان بازی را زد و بازی تمام شد، نتیجه را گرفته‌ایم.

وی در خاتمه تصریح کرد: خیلی از مربیان و تیم‌های بزرگ در دقیقه 90 تا 94 نتیجه بازی را تغییر داده‌اند یا تیم‌شان شکست خورده و باید به این مسأله به عنوان یک درس نگاه کنیم. من نمی‌گویم غرور باعث این نتیجه شد و نمی‌گویم بازیکنان مغرور بودند، اما آنها بازی را تمام شده دانستند. با این حال سنگینی این نتیجه روی دوش ما ماند و شرمنده هواداران شدیم. به نظرم اکنون فقط باید از هواداران عذرخواهی کنیم و به بازیکنان هم گفتم که شجاعت بهترین کار است و اکنون باید با شجاعت از هواداران عذرخواهی کنند.

 

تسنیم

دیدگاه‌ها  
Doci
0 #1 Doci 1395-09-07 12:04
حاجی..
جووون هر کی دوس داری جمع کن تیم و :-|
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار