bizhi taher

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد بازی دیروز استقلال و گسترش فولاد تبریز گفت: به نظر من بازیکنان استقلال نیمه دوم را کاملا رها کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری در خصوص دیدار تیم های استقلال و گسترش فولاد تبریز، گفت: تیم استقلال نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و می‌توانست چند گل به گسترش فولاد بزند اما در نیمه دوم گسترش خودش را پیدا کرد و توانست دو گل به استقلال بزند حتی یک ضربه آنها هم در نیمه اول به تیر دروازه خورد.

وی افزود: زمانی که گسترش زمین‌گیر شده بود استقلال می‌توانست بار خودش را ببندد اما تعویض‌های خوب تیم تبریزی در نیمه دوم ورق را برگرداند و به نظر می‌رسید تیم استقلال دیگر توان نداشت که به دروازه حریف برسد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: تعویض‌های استقلال دیر انجام شد و وقتی بازیکن گلزن است باید زودتر به زمین بیاید نه اینکه علی قربانی دقیقه 85 با خسرو حیدری به زمین بیاید. همین اقدام باعث شد 2 امتیاز از دست استقلال برود و این 2 امتیاز خیلی تأثیرگذار بود و وقتی به جدول نگاه کردم متوجه شدم تیم می‌توانست چهارم شود اما فعلاً در رده ششم قرار گرفته است.

طاهری با انتقاد از رویه‌ای که در پیش گرفته شده،‌ گفت: بازیکنان بعد از این که دو گل در نیمه اول زدند فکر کردند کار تمام شده ولی باید پذیرفت که رقابت در لیگ بسیار فشرده است و شما فرض کنید تمام این بازی‌هایی که در تهران به تساوی یا باخت ختم می‌شود باید در دور برگشت در خانه حریفان صورت بگیرد به قول قدیمی‌ها در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچکتر است و خیلی سخت است که بشود از ضعیف‌ترین تیم‌ها امتیاز گرفت.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: به نظرم استقلال در این هفته اصلا خوب بازی نکرد و خط هافبک تیم هم عقب بازی می‌کرد و البته نباید از این موضوع غافل شد که بازی بدون توپ بازیکنان گسترش بسیار عالی بود و مدافعان کنار استقلال را گمراه کرد. همین موضوع باعث می‌شد مدافعان وسط به کناره‌ها بروند و عمق دفاع استقلال خالی شود. من امیدوار هستم که شرایط استقلال تغییر کند و این تیم در ادامه راه امتیازات حساس را جبران کند.

 

فارس

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار