4a7206c38b b2610d161799dbc9b5b56e17619adb8c

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شرایط استقلال پس از تساوی با گسترش فولاد تبریز گفت: به نظر من سیستم دفاعی استقلال مشکل دارد و باید برای حل این مشکل برنامه ریزی شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با فارس در مورد شرایط تیم استقلال گفت: قطعاً وضعیت این تیم خوب نیست، وقتی در خانه استقلال مقابل تیمی مثل گسترش بازی 2 بر صفر برده را مساوی می‌کند همه چیز گویای شرایط است. گسترشی که در این فصل خوب هم نتیجه نگرفته است، این وضعیت برای هواداران آزاردهنده است.

مدافع اسبق تیم ملی در مورد اینکه استقلال از ضعیف‌ترین خط حمله لیگ 2 گل دریافت می‌کند و این مسئله را ناشی از ضعف خط دفاع می‌داند یا ضعف فردی گفت: همه چیز در این مسئله دخیل است فقط نمی‌توان گفت خط دفاع یا یک فرد مشکل دارد، این معضل در استقلال باید رفع شود، سیستم دفاعی و دفاع تیمی استقلال مشکل دارد که باید این سیستم بهبود پیدا کند.

سرمربی تیم راه‌آهن در مورد اینکه استقلال در هر بازی با ترکیب متفاوتی به میدان می‌آید، گفت: به هر حال بازیکنان جدید زیادی در این فصل به استقلال آمده‌اند و این تغییرات هم نشانگر آن است که کادر فنی هنوز ترکیب ایده‌آلش را نشناخته است به همین دلیل تغییرات در ترکیب اصلی ایجاد می‌شود اگر با تغییرات تیم نتیجه خوب بگیرد همه به به و چه چه می‌کنند و اگر نتیجه نگیرد تیم ضربه می‌خورد.

وی در مورد اینکه استقلال در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد یا خیر، گفت: هنوز مسابقات زیادی تا پایان فصل باقی مانده است، استقلال حتماً می‌تواند قهرمان شود، اختلاف 8 امتیازی با صدر جدول زیاد نیست به شرط آنکه بازیکنان و کادر فنی با تمرکز بیشتری کار کنند.

پاشازاده در مورد وضعیت تیم راه‌آهن در لیگ دسته اول هم گفت: تیم ما از نظر شکل بازی و نتایج خوب عمل می‌کند اما در مسائل مالی و مدیریتی همچنان بلاتکلیف هستیم و بازیکنان اذیت می‌شوند.

 

دیدگاه‌ها  
َAmir Taji
0 #1 َAmir Taji 1395-09-06 12:45
مهره چینی_کوچینگ_دستیار و تمرین دهنده خوب خارجی در حد هنکه...اینا دردای استقلال هستند و لاغیر
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار