nzry jwybry 2 1

به گزارش استقلال نیوز احتمالا نظری جویباری که در بین هواداران استقلال از محبوبیت زیادی برخوردار است از این باشگاه جدا خواهد شد.

برخی از اعضای هیات مدیره استقلال هفته گذشته تلاش کردند تا با رفع کدورت ها بین علی نظری با بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال مقدمات بازگشت جویباری را فراهم کنندو

در همین زمینه روز پنجشنبه جلسه ای هم میان طرفین برگزار شد اما شرایط برای آغاز همکاری دوباره هنوز فراهم نشده است و به نظر می رسد مدیر قدیمی استقلال پس ازسال ها فعالیت از این باشگاه جدا خواهد شد. 

نظری جویباری در اوایل دهه هفتاد و در دوران ریاست علی فتح الله زاده به باشگاه استقلال آمد و در 20 سال گذشته سمت های مختلفی را تجربه کرد.

وی ابتدا به عنوان مدیر تیم فوتسال استقلال فعالیتش را آغاز کرد ودر این سال ها به عنوان مشاور،معاون اجرایی،معاون طرح و توسعه،معاون ورزشی،قائم مقام،مدیر نقل و انتقالات و ....در مجموعه استقلال فعالیت داشت.

نظری در زمان مدیریت مقداد نجف نژاد و  امیر واعظی آشتیانی هم برای مقاطع کوتاه از باشگاه استقلال جدا شده بود اما پس از مدتی کوتاه فعالیتش را از سر گرفت.

وی به دلیل تبحرش در فصل نقل و انتقالات،از سوی هواداران استقلال به عنوان بمب افکن آبی ها معروف است.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار