khoram

مربی تیم استقلال گفت: برد را به هواداران تیم تبریک می گویم؛ به خاطر اتفاقات پیش آمده عذرخواهی می کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد خرمگاه بعد از پیروزی استقلال مقابل صبا اظهار داشت: فقط می‌توانم بگویم متأسفم. جو بازی از ابتدا به شکلی پیش رفت که این آقا مرتب به داور و همه ارکان تیم ما فحاشی می‌کرد. 

وی افزود: خجالت می‌کشم و عارم می‌آید که اسم این آقا را ببرم. من فقط به سمت بازیکنانمان رفتم تا او را جدا کنم، اما آن آقا به سرمربی تیم من توهین کرد. سپس هم دستش را به سمت صورت من پرت کرد.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که ظاهراً قبل از صحنه درگیری با هم جروبحث داشتید، گفت: من به آقای دارابی گفتم چرا یک نفر از روی نیمکت صبا این‌قدر با داور چهارم صحبت و اعتراض می‌کند. آن مسئله چیز خاصی نبود، ولی متأسفم که چنین شخصی به عنوان مربی در لیگ برتر فعالیت می‌کند. من از همه عذرخواهی می‌کنم و شرمنده‌ام و از صمد مرفاوی خواهش می‌کنم که این آقا را کنار خودش نگه ندارد. از مرفاوی که دوست خانوادگی من است تعجب می‌کنم چرا چنین شخصی را در کنار خودش می‌بیند، شما اتفاقات سال گذشته و مسائلی که رخ داد را از آقای کاظمی بپرسید.

خرمگاه در خصوص عملکرد فنی تیمش نیز گفت: من باید بازی را ببینم و الان نمی‌توانم در موردش نظر بدهم، اما ما بازی را بردیم و خدا را شکر می‌کنم و این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم، همان‌طور که در بازی گذشته 2 امتیاز را از دست دادیم حالا این 3 امتیاز را به مردم تقدیم می‌کنیم.

خبرنگاری از محمد خرمگاه پرسید شما تا به حال درگیری نداشتید و چرا از کوره در رفتید که خرمگاه گفت: از این سوال ممنون هستم. من تا حالا از این کارها نکرده‌ام و اجازه نمی‌دهم در محیط ورزشی چنین اتفاقاتی بیفتد. او مرتب به منصوریان فحاشی می‌کرد و حالا آن‌قدر دل و جرأت دارم که بگویم وقتی او فحش داد من هم فحاشی کردم، اما سوال من این است فحاشی برای 3 امتیاز؟ من با مرفاوی رفت‌وآمد خانوادگی دارم ولی از شما خواهش می‌کنم به عقبه من نگاه کنید و اگر تا حالا من چنین کاری کرده بودم، آن‌وقت به روی من بیاورید.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود رحیم زهیوی به استقلال می‌آید، گفت: این مسئله را من الان از شما می‌شنوم.

 

فارس

دیدگاه‌ها  
Doci
0 #1 Doci 1395-09-12 13:32
خرمگاه یه لحظه بدجور داغ کردا :o :o :o
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار