tofighiii

دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در مورد احتمال بازگشت پژمان منتظری به تیم استقلال در نیم فصل گفت: هنوز علی منصوریان لیست خریدی به هیات مدیره تقدیم نکرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، پندار توفیقی در گفت وگو با کاپ،درباره صحبت های اخیر مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با پژمان منتظری اظهار داشت: تا این لحظه آقای منصوریان هیچ لیستی چه مکتوب و چه شفاهی به ما نداده اند و آخرین باری که با ایشان صحبت کردیم ارایه لیست خود را به بعد از آخرین بازی استقلال در نیم فصل لیگ برتر موکول کردند.

وی درباره پژمان منتظری اضافه کرد: تاکنون درباره این بازیکن صحبتی از سوی آقای منصوریان نشده است و ضمنا باید یادآور شد که باشگاه براساس نیازهای سرمربی تیم با بازیکن یا بازیکنانی وارد مذاکره می شود لذا از آنجایی که هنوز نامی اعلام نشده طبیعی است که چنین مسایلی صحت ندارد. 

دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درباره سجاد شهباززاده گفت: موضوع سجاد شهباززاده هم همین است و اگر قرار باشد در نقل و انتقالات سجاد جابه جا شود ابتدا باید آقای منصوریان این را مکتوب از باشگاه بخواهد. سجاد در حال حاضر بازیکن آلانیا اسپور است و اتفاق جدیدی درباره او نیفتاده و در واقع همان موضوعات گذشته است.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار