Amoo nassi

سرپرست باشگاه استقلال در مورد محرومیت خرمگاه از همراهی استقلال گفت: محمد خرمگاه می خواست کاری کند که خود منصوریان درگیر نشود حالا هم حقش نیست که محروم شود

به گزارش استقلال نیوز، نصراله عبداللهی در گفت وگو با کاپ، پیرامون رای امروز کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت محمد خرمگاه تا اطلاع ثانوی اظهار داشت: به نظر من این رای درست نیست و حق مربی ما نیست که محروم شود چون او تقصیرکار نبود. آن روز مربی آنها خطاب به سرمربی ما حرفهایی را می زد و چون محمد خرمگاه به او نزدیک بود آن حرفها را شنید و نزدیک رفت. در واقع محمد می خواست کاری کند که خود منصوریان درگیر نشود حالا هم حقش نیست که محروم شود. 

وی در ادامه گفت: خرمگاه بچه خوش اخلاقی است. نمی دانم مربی صبا چکار کرد که این بچه آنقدر ناراحت شد و عکس العمل نشان داد. باشگاه قطعا به این رای اعتراض می کند و امیدواریم مسئولان کمیته انضباطی فیلم را مورد بررسی قرار دهند و تصمیم درستی بگیرند. آنها باید به سوابق دو طرف درگیری نگاه کنند و ببینند کدام یک سابقه داشته و کدام یک در پرونده اش چنین مسائلی را نداشته است.

سرپرست استقلال در باره دیدار حساس روز جمعه تیمش برابر تراکتورسازی گفت: ما برای بردن به زمین می رویم، روحیه بچه ها خیلی خوب است و می توانیم به پیروزی برسیم. 

عبداللهی درباره برخی نگرانیها مبنی بر تکرار جنجال دیدار سال گذشته استقلال و تراکتورسازی گفت: امیدوارم دو تیم کاری به هم نداشته باشند و بدون حاشیه مرد و مردانه فوتبالشان را بازی کنند. آن بازی که شما می گویید من در کنار استقلال نبودم و از تلویزیون آن صحنه ها را تماشا کردم.  خداکند این بازی حاشیه ای نداشته باشد و خود ما هم حتما با بچه ها صحبت می کنیم تا فقط به فکر فوتبالشان باشند. 
وی درباره امیر قلعه نویی گفت: بالاخره او هم مربی است و دوست دارد تیمش برنده شود. من فکر نمی کنم قلعه نویی دنبال حاشیه باشد. هر چیزی که در گذشته اتفاق افتاده تمام شده است. 

عبداللهی در پایان درباره علت غیبت خود در تمرین استقلال گفت: مریض بودم و باید در خانه استراحت می کردم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار