20120205151938 fariba

مدیر فنی تیم استقلال با گلایه از تیتر عجیب یک روزنامه ورزشی گفت: این که من به سید مهدی رحمتی در مورد بازی با تراکتور تذکراتی داده باشم کذب است.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با اینکه گفته می شود کادرفنی استقلال به رحمتی بابت درگیر نشدن با قلعه نویی تذکر داده، اظهار داشت: من از این صحبت هایی که مطرح شده، تعجب می کنم. اصلا چنین مسائلی مطرح نیست و نباید با چنین خبرهایی استقلال را به حاشیه ببرند.

وی افزود: من یک سوال دارم. مگر قرار بوده رحمتی با قلعه نویی درگیر شود که ما به او تذکر بدهیم؟ رحمتی آنقدر خودش عقل و شعور دارد که چنین کاری را در جریان این بازی نکند و مطمئن هم باشید اتفاق بدی نمی افتد.

مربی استقلال همچنین تصریح کرد: نیازی نیست که من به مهدی بگویم فلان کار را در جریان بازی استقلال و تراکتورسازی نکن. خود رحمتی کاپیتان تیم است و حواسش به همه جا هست. نباید چنین اخباری برای به حاشیه بردن استقلال درج شود.

فریبا در پایان گفت: تیم با روند خوبی کار خود را دنبال می کند و تمام بازیکنان تقریبا در شرایط ایده آل به سر می برند. امیدوارم بتوانیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را مقابل تراکتورسازی نشان دهیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار