pb

دروازه بان سابق استقلال گفت: کمیته اخلاق عکس گرفتن بازیکنان با هواداران را قانونمند کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند درباره بازی استقلال و تراکتورسازی اظهار داشت: دو تیم شرایط یکسانی دارند و اختلاف امتیازشان در جدول هم زیاد نیست.به همین دلیل نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد زیرا سخت ترین کار است اما چون در استقلال در ورزشگاه آزادی بازی می کند شانس بیشتری برای بردن دارد.

وی درباره نگرانی های موجود از بابت حاشیه دار شدن بازی و درگیری مجدد قلعه نویی و رحمتی گفت: سال گذشته اگر استقلال قهرمانی را از دست داد به دلیل اتفاقات همان بازی با تراکتورسازی بود و بعید است رحمتی اشتباهات آن روز را تکرار کند.

برومند درباره اینکه گفته می شود که شاید رحمتی قبل از بازی از قلعه نویی رخصت بگیرد نیز گفت: خودتان می دانید که این اتفاق رخ نمی دهد اما به نظر من بزرگترهای استقلال قبل از اینها باید به فکر آشتی دادن این دو نفر می افتادند.متاسفانه در باشگاههای ما به همه چیز فکر می شود غیر از این مسایل.

وی اضافه کرد: نمی خواهم بیشتر از اینها درباره اختلاف قلعه نویی و رحمتی حرف بزنم چون دقیقا نمی دانم اختلاف آنها ریشه در چه مسایلی دارد.

دروازه بان اسبق استقلال تهران درباره موضوع پر سرو صدای اخیر مبنی بر دعوت رحمتی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: دیشب برنامه نود را دیدم. فکر می کنم این بحث ها چیپ است. به نظر شما رحمتی در آن شرایط باید چه کاری انجام می داد؟ شاید باید مهدی یک روسری در جیبش می گذاشت و وقتی آن خانم تقاضای عکس میکرد به او می داد تا سرش کند و بعد عکس بگیرد. به هرحال این مسایل در سفرهای خارجی پیش می آید و حتی بازیکنان تیم ملی با آن روبرو می شوند. یک طرفدار که در ایران نیست و به بازیکنان محبوب خود دسترسی ندارد در خارج از کشور درخواست عکس انداختن می کند. در برنامه دیشب نود همه مسایل روشن شد. من می گویم کمیته اخلاق قانون بگذارد که بازیکنی حق ندارد در خارج از کشور با هواداری عکس بگیرد و بعد از آن اگر کسی از این قانون سرپیچی کرد با او برخورد کنند.

برومند درباره اتفاقات اخیر تیم جوانان استقلال گفت: متاسفانه آن روز که آن اتفاق افتاد من در کنار تیم نبودم و دقیقا نمی دانم چه مسایلی رخ داده است.

 

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار