jahaniannnn

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: پیام جلسه هیئت مدیره استقلال وحدت و همدلی بین اعضای هیئت مدیره و کادر فنی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، شهاب جهانیان پس از پایان جلسه امروز (دوشنبه) هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: قرار شده که ما صحبت نکنیم و رضا افتخاری در خصوص این جلسه صحبت خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا علیرضا منصوریان همچنان به عنوان سرمربی در استقلال ماندنی است یا خیر، گفت: منصوریان ماندگار است و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره استقلال در واکنش به اظهارات حسن زمانی عنوان کرد: زمانی هم از روی دلسوزی حرف‌هایی زده است، اما فضای مجازی جای خوبی برای حرف زدن نیست. به ایشان توصیه کردیم که اگر حرفی دارد رو درو با کادر فنی و منصوریان بزند. قرارداد منصوریان با استقلال سه ساله است و همه اعضای هیئت مدیره از جمله حسن زمانی و مسعود معینی از او حمایت می‌کنند.

جهانیان در خصوص حضور مربی خارجی خاطرنشان کرد: هیچ تغییرانی نداریم. به کادر فنی منصوریان اعتقاد داریم و او کارش را با این کادر ادامه می‌دهد. پیام جلسه هیئت مدیره استقلال وحدت و همدلی بین اعضای هیئت مدیره و کادر فنی است. ما به کادر فنی استقلال ایمان داریم.

 

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار