139506251505462658666444

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی با پدیده گفت: دست هواداران را می بوسم که ما را حمایت کردند؛ قول می دهم از این بهتر می شویم.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان اظهار داشت: می توانیم در هر بازی راحت گل بزنیم. این اطمینان در خط آتش گل بزنیم. باید آستانه تحمل ما بالا باشد تا ببریم یک برصفر.

وی افزود: ما ترکیبمان را یک کم جوان تر کردیم و زکی پور را آوردیم. در حفظ خسرو حیدری داریم تلاش می کنیم. تیم پزشکی گفته که برمی گرداند. در بازی تراکتورسازی مجبور بودیم که او باشد. نگران 15 دقیقه اخر بازی بودیم. پدیده مقابل پرسپولیس و تراکتور خوب بازی کرده بود و تیم منسجمی است.

سرمربی استقلال تصریح کرد: به بازیکنان گفتم که بازی آسان وجود ندارد. حتما یک ویترینی است که تیمهای دیگر خودشان را نشان دهند. از انسجام و روش بازی تیمم راضی هستم.

وی افزود: دست این هواداران را می بوسم. این 2، 3 هفته خیلی سرد بود. روی نیمکت پتو هست. به هواداران قول می دهم که بهتر از این شوم.

منصوریان گفت: قطعا اگر بهتر از این شویم، آنها می آیند. در بازی نفت ما را تنها نگذارند. ما نفت را می شناسیم و آنها نیز ما را می شناسند. باید برنده شویم تا 2 بازی تا فینال جام حذفی داشته باشیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: السد حریف سرسختی برای ما خواهد بود. قطعا کار سختی داریم اما بازیهایی که قبل از این انجام می دهیم، بسیار مهم وکلیدی است.

وی افزود: با برانکو صحبت کردیم و گفتیم که در جام باشگاههای آسیا دیگر نام تیم فرق نمی کند و باید به فکر پرچم ایران باشیم.

علیرضا منصوریان گفت: لوکوموتیو تیم قدرتمندی است. شاید تعاون کمی حریف ناشناخته باشد. الاهلی نیز تیم با سابقه ای است.

وی درباره تقوتی تیم گفت: ما قطعا باید 2، 3 بازیکن در نیم فصل بگیریم.  من با مدیرعامل باشگاه هماهنگ هستم. سایرین هم اگر دوست داشتند کمک کنند و اگرنه بهترین راه سکوت است.

منصوریان در پایان گفت: همیشه روی سکو علیرضا منصوریان اسمش منصوریان بود. به خاطر استقلال در فضای مربیگری آمدم. بخشی را جوانی من هست و یک بخشی هم ممنونم از آنها. به کاپیتان سابق خود فرصت می دهند. من هم جنس آنها هستم و در 11 سالگی روی سکو بودم. یک سانتی متر هم عقب نشینی نمی کنیم. ما آنقدر مشاور بیرون داریم که ما را کمک می کنیم اما اسمشان را نمی آوریم.

 

کاپ

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
0 #1 سعید باقری 1395-09-25 19:06
داش علی تعویض های اشتباهی داری امیدوارم مشکل ساز نشه بازیهای بعدی هر چند همین بازی هم با خوش شانسی اون توپ لو داده باقری گل نشد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار