1965166

به گزارش استقلال نیوز استقبال کم هواداران استقلال باعث شده است که دشمنان استقلال از این فرصت استفاده کنند البته استقبال از تیم های دیگر به دلیل رایگانی بازی ها بوده است و گرنه آنها هم از عدم استقبال هواداران رنج میبرند.

 سرمربی استقلال بارها با شاهرخ سبک‌دست اسپانسر استقلال صحبت کرد تا بتوانند همانند پرسپولیسی‌ها طبقه دوم بازی‌های استقلال را در ورزشگاه آزادی رایگان کرده تا هواداران راحت‌تر برای بازی‌های استقلال به ورزشگاه بروند.

دیدار امروز (یکشنبه) استقلال مقابل استقلال اهواز رایگان نیست و قرار است برای بازی‌های حساس مسئولان باشگاه طبقه دوم را رایگان کنند. مظلومی با اشاره دیدار امروز تیمش گفت: استقلال در صدر جدول قرار دارد و بازیکنان جوان تیم نیاز به حمایت دارند. دل این بازیکنان به حضور هواداران خوش است و از همه دوست‌داران استقلال می‌خواهم که برای حمایت از تیم‌شان به ورزشگاه بیایند.

وی افزود: 12 بازی حساس در پیش داریم که هر کدام بازی فینال برای استقلال محسوب می‌شود. در این مقطع زمانی مهم‌ترین مسئله حمایت هواداران استقلال است.

میزارن

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار