سید رضا افتخاری

مدیر عامل استقلال گفت: نیمکت نشینی رحمتی به خاطر مسائل روحی بود و برای حاد نشدن مشکل منصوریان تصمیم گرفت از دروازبان جوانش در ترکیب استفاده کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری درباره بازی استقلال مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت:شرایط استقلال روز به روز بهتر می شود. بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و هواداران راضی بودند. فرصت های زیادی داشتیم و سه توپ به تیر دروازه خورد. کمی با بدشانسی روبرو شدیم ولی نتیجه نتیجه قابل قبولی بود. با تغییراتی که منصوریان داده بود عملکرد بهتری داشتیم. در نیم فصل منتظر لیست منصوریان هستیم تا نفرات جدید را جذب کنیم.

وی درباره اینکه آیا لیست نفرات موردنظر منصوریان را گرفته است یا نه گفت: تقریبا لیست ما برای نیم فصل مشخص شده است. منصوریان سه بازیکن را مدنظر دارد که مذاکره می کنیم تا آنها را جذب کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه آیا بازیکنی هم از جمع آبی پوشان جدا می شود یا نه اظهار داشت: بله، تعدادی از بازیکنان هم جدا می شوند. چند بازیکن را تیم هایی می خواهند. ان شالله به تیم هایی بروند که بیشتر بازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: از فرصت استفاده می کنم به خانواده هواداری که امروز درگذشت تسلیت می گویم. به هر حال یا بابت خوشحالی یا ناراحتی این اتفاقات رخ می دهد. امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

مدیرعامل استقلال درباره نیمکت نشینی مهدی رحمتی در بازی امروز بیان داشت: چند روز قبل من از منصوریان و رحمتی دعوت کردم جلسه ای گذاشتند و صحبت هایشان را مطرح کردند. منصوریان تصمیم گرفت از بازیکن جوان تیمش در این بازی استفاده کرد.

وی درباره اینکه آیا نیمکت نشینی رحمتی فنی بود یا انضباطی گفت: دلیل فنی کمتر بود. بیشتر روحی روانی بود. رحمتی ناراحتی ای داشت که کم کم به تیم سرایت می کرد. منصوریان دخالت کرد تا موضوع حاد نشود.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه آیا قرار است در هیات مدیره باشگاه اتفاقی رخ بدهد بیان داشت:خیلی قرار نیست در هیات مدیره اتفاقی بیفتد.جلسه با وزیر برای این بود که هماهنگی بیشتری باشد.فعلا همین ترکیب می ماند.البته آقای وزیر گفت که جانشین منصور پورحیدری تا دو هفته آینده مشخص می شود.

وی درباره اینکه آیا خودش ماندگار است یا نه گفت: چیزی به من نگفته اند. من به وزیر گفتم تازه از امروز می خواهم کارم را شروع کنم. تیم را باید در آستانه بازی السد تقویت کنیم. کارهای زیادی در باشگاه داریم. البته بازی امروز مقابل سپاهان خیلی خوب بود و تیم انگیزه بالایی داشت. کادر فنی باید از نفرات جوان بیشتر استفاده کند.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه آیا علیرضا منصوریان در جمع آبی پوشان می ماند یا نه بیان داشت: بله، دقیقا منصوریان می ماند.

افتخاری درباره اینکه آیا حضور در کمیته فوتسال وقتش را نمی گیرد گفت: برای فوتسال بیشتر کفاشیان وقت می گذارد. من هم وقت می گذارم ولی بیشتر کفاشیان تلاش می کند. امروز هم سری به ایشان زدم. درباره بحث میزبانی 2020 درحال پیگیری هستیم. بیشتر وقت من را باشگاه استقلال می گیرد.

 

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار