نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال

سرپرست تیم استقلال گفت: هر بازیکنی روی فرم باشد به زمین می رود و نیمکت نشینی رحمتی تصمیم کادر فنی بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی درباره بازی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بود و موقعیت های زیادی داشتیم. متاسفانه نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم. بچه ها خوب بازی کردند. همین که هوادار راضی است خوشحال کننده است. نتیجه خوبی نگرفتیم اما راضی هستیم.

وی درباره حضور چهره های جوان در ترکیب اصلی گفت: هر بازیکنی روی فرم باشد در زمین به میدان می رود. این طبیعی است که هر بازیکنی بهتر باشد با تشخیص سرمربی و مدیر فنی وارد زمین شود.

سرپرست استقلال درباره نیمکت نشینی مهدی رحمتی در این بازی بیان داشت: این موضوع تشخیص کادر فنی بود. ممکن است پس فردا یک نفر دیگر روی نیمکت بنشیند. 40 نفر هستند و در فوتبال تصمیمات را کادر فنی می گیرد.

وی درباره اینکه عملکرد استقلال در دور رفت چگونه بود گفت: در نیم فصل آنطور که کادر فنی، مدیریتی و سرپرستی توقع داشتیم نبودیم. با این وجود در نیم فصل تجارب زیادی کسب کردیم. تیم در نیم فصل دوم تقویت می شود تا حداکثر امتیازات را بگیریم.

سرپرست تیم استقلال درباره شایعات مربوط به حضور مربیان خارجی در این تیم اظهار داشت: چرا وقتی وزیر ورزش حرف می زند آن را برجسته نمی کنند. مدیرعامل می گوید که منصوریان می ماند اما این حرف بزرگ نمی شود. من واقعا تعجب می کنم. منصوریان با قدرت کارش را انجام می دهد. خدا را شکر می کنم دیروز فشار وحشتناکی که روی منصوریان بود برداشته شد.

عبداللهی درباره محرومیت فرشید اسماعیلی از بازی نفت گفت: ما این قدر بازیکن داریم که جای خالی نفرات غایب را پر کنند.

 

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار