کادر فنی تیم استقلال

با نظر مسئولان و موافقت منصوریان، یک یا دو مربی جدید به کادر فنی تیم فوتبال استقلال اضافه خواهند شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بحث تغییرات نیم فصل باشگاه استقلال تنها به جذب بازیکنان جدید و جدایی بعضی از بازیکنان محدود نمی شود و با نظر مسئولان باشگاه، کادر فنی هم دستخوش تغییراتی خواهد شد.

سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال طی روزهای گذشته تاکید کرده بود که تا وقتی که در استقلال باشد، علیرضا منصوریان ماندنی است. افتخاری در واقع با این صحبت حمایت علنی خود را از سرمربی اعلام کرد.

با این حال، تغییر روی نیمکت استقلال موضوعی است که مدیرعامل و سرمربی آبی ها روی آن به اتفاق نظر رسیده اند و قرار است یکی دو مربی جدید در کنار منصوریان در نیم فصل دوم کار کنند.

سید رضا افتخاری با اعلام این خبر گفت: تغییرات در کادر فنی طبیعی است ولی به منصوریان گفتم اگر قرار است مربی جدید به کادر اضافه شود، باید دو نفر از روی نیمکت کم شوند.

وی افزود: باید جوری برنامه ریزی کنیم که بودجه تیم را تا پایان فصل حفظ کنیم و بتوانیم به تعهدات هم عمل کنیم. بنابراین حضور مربی جدید با جدایی بعضی از اعضای نیمکت همراه خواهد بود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سئوال که این تغییرات از چه زمانی اعمال خواهد شد؟ گفت: منصوریان دنبال این موضوع هست که تغییر بدهد؛ حتی در بخش بازیکنان هم تغییراتی داریم.

به گزارش استقلال نیوز، تقویت نیمکت استقلال در شرایطی صورت می گیرد که پیش از این و با حضور افتخاری در باشگاه استقلال، بهتاش فریبا به عنوان مدیرفنی به جمع کادر فنی آبی ها اضافه شده بود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا این مربیان جدید در استقلال جایگزین مربیان فعلی می شوند؟ گفت: لزوما اینطور نیست. ممکن است از اعضای تدارکات یا ماساژور و یا فیزیوتراپ کم کنیم. نظر دوستان در باشگاه هم این است که نفرات ما در این بخش ها زیاد است.

 

مهر

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
+1 #1 سعید باقری 1395-10-06 15:18
ان شالله هر چی پیش میاد به نفع تیممون باشه
نقل قول کردن
Doci
0 #2 Doci 1395-10-06 15:30
یه تمرین دهنده ی خوب و با دانش و به روز ایشالله اضافه شه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار