سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در جلسه امروز اصلا بحث خروج سید مهدی رحمتی نبوده است و منصوریان او را در لیست خروجی قرار نداده.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری پس از جلسه با منصوریان درباره لیست ورود و خروج این تیم اظهار داشت: امروز ما ساعت ها بحث کردیم. به جمع بندی هایی رسیدیم. اصلا بحث خروج سیدمهدی رحمتی نبود و تکذیب می کنم چون به جمع بندی نرسیدیم. خواستیم که خودشان جلسه ای را با کادر فنی تشکیل دهند و ظرف هفته آینده نفراتی که بایداز لیست خارج شوند را مشخص کنیم.

وی ادامه داد: لیست ورودی مشخص شد و از باشگاه شان خواستیم تا این بازیکنان را در اختیار ما قرار بدهند. رحیم زهیوی ، ایمان مبعلی و سجاد شهباززاده نفراتی هستند که ما می خواهیم . با سجاد از قبل مذاکره شده ولی هنوز به نتیجه نرسیده ایم. با مدیران باشگاه دو بازیکن دیگر هم صحبت کرده ایم و اگر موافقت نکنند سراغ گزینه های دیگر می رویم. درباره لیست خروجی به جمع بندی درستی نرسیدیم. دوشنبه هفته آینده کادر فنی جلسه ای خواهیم داشت و سپس لیست خروجی را به من ارایه می دهند. 

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: درخواست داشتیم که نفرات اضافی دور تیم کاهش پیدا کنند. به نظرم تعداد آنها زیاد است. 

وی درباره جدایی مهدی رحمتی و اینکه صادقانه بگوید موضوع چیست بیان داشت: واقعیت را به شما بگویم. رحمتی تلفنی با من تماس گرفت و گفت رضایتنامه ام را بدهید. من به او گفتم که حوصله به خرج بدهد و بیا که با هم مشکلات را حل کنیم. او گفت فردا جواب می دهی و من هم گفتم بله. دیگر پیگیری نکرد. رحمتی باید بپذیرد که تغییری در رفتارش داشته باشد. باید اعتماد منصوریان را جلب کند. امروز با منصوریان صحبت کردم. به او گفتم رحمتی در لیست خروجی ات است؟ که او گفت نه. اختلاف زیاد بزرگی بین این دو نفر وجود ندارد. منصوریان خواست تلنگری به او بزند. تیم ما اگر خوب تقویت شود در نیم فصل دوم نتایجی می گیرد که هواداران راضی باشند. 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره تاریخ جدید شهرآورد گفت: بازی با السد برای ما بسیار مهم است و می خواهیم درخواست بدهیم که زمان بازی دربی را عوض کنند.

افتخاری خاطرنشان کرد:قرار است دو نفر به جای عبداللهی و فریبا در کادر فنی تیم استقلال فعالیت کنند. دور و اطراف تیم شلوغ است و باید خلوت شود. حال ممکن است که ماساژور باشد یا شخص دیگری. در هر صورت دو نفر باید جدا شوند.

وی درباره مشکلات استقلال در نتیجه گیری بیان داشت: قبول کنید یکسری از مسایل در روحیه بازیکنان تاثیر گذاشت. در بازی با سپاهان ما یک تیم بودیم و بچه ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. من فکر می کنم در نیم فصل دوم مشکلات نیم فصل اول را نداریم. منصوریان باید حاشیه های تیم را جمع کند. من قبلا هم گفته ام که چرا باید در هر سه پست بازیکن جذب کنیم؟ من نبودم اما باید ابتدای فصل چاره ای اندیشیده می شد. به برخی از بازیکنان نوبت بازی نرسید. آنها با ورودشان به زمین شایستگی هایشان را نشان دادند. سه بازیکن در تیم امیدها داریم که در سطح بزرگ ها هستند و قرار شد منصوریان از آنها استفاده کند. می خواهیم روی جوانان مان سرمایه گذاری کنیم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره تغییر در هیات مدیره اذعان داشت: فعلا صحبتی از تغییرات نشده است. قرار شد همین تیم کارش را ادامه دهد تا مجمع برگزار شود. ما دیروز به وزیر درخواست دادیم که مجمع را برگزار کند. تنها قرار است یک نفر با انتخاب وزیر ظرف دو هفته آینده جایگزین مرحوم پورحیدری شود.

وی درباره جذب پژمان منتظری و مجتبی جباری خاطرنشان کرد: به پژمان منتظری اجازه داده نشد. باشگاه او اجازه نمی دهد که جدا شود. بعید می دانم قطری ها به او اجازه بدهند که بیاید. خسرو حیدری با او صحبت کرد اما بعید می دانم به او اجازه بدهند. ما مدافعان جوان خوبی داریم. اگر می تواند خودش رضایتنامه اش را بگیرد تا ما اقدام کنیم. در تیم امید بازیکنی داریم که در تیم ملی بازی می کند. مجتبی جباری هم مصدوم شده و دو ماه نمی تواند بازی کند. او نمی تواند به جمع ما اضافه شود.

افتخاری در پایان در پاسخ به این سوال که برای نیم فصل دوم آبی پوشان اردویی خواهند داشت یا خیر گفت: تیم نیازی به اردو ندارد و هنوز به ما درخواستی نداده اند. فکر نمی کنم نیازی به اردو داشته باشیم.

 

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
0 #1 سعید باقری 1395-10-07 20:54
سید میمونه با قدرت به پیشرفت استقلالمون کمک میکنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار