دربی هشتاد و چهارم پایتخت

سازمان لیگ تاریخ دیدار دربی هشتاد و چهارم پایتخت را اعلام کرد اما این تاریخ مورد اعتراض باشگاه استقلال قرار گرفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، زمان دربی هشتاد و چهارم پایتخت مشخص شد. 

بر این اساس دیدار استقلال تهران و پرسپولیس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر، روز یکشنبه 24 بهمن ماه آینده برگزار خواهد شد. قرار بود این بازی روز 28 دی برگزار شود.

**** ****

اما پس از انتشار این تاریخ، باشگاه استقلال نسبت به تاریخ تعیین شده اعتراض کرد. بنابر اعلام نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، آبی‌پوشان خواستار رویارویی با حریف دیرینه خود در روز 29 بهمن هستند و گفت: ما به دنبال این هستیم تا رسما درخواست خود را مبنی بر تغییر زمان بازی به سازمان لیگ بدهیم تا این بازی روز بیست و نهم بهمن ماه برگزار شود زیرا ما بازی مهمی با السد قطر داریم که برای کشورمان بسیار مهم است و امیدواریم بتوانیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

**** ****

سعید فتاحی درباره اعتراض باشگاه استقلال به زمان برگزاری دربی 84 اظهار داشت: برنامه مسابقات اعلام شده و همه جوانب را در نظر گرفته‌ایم. استقلالی‌ها نمی‌توانند اعتراضی داشته باشند، اما اگر صحبتی دارند، می‌توانند پیشنهاد خود را ارائه کرده و آن را بررسی کنیم.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در مورد اینکه آیا سازمان لیگ با درخواست استقلال موافقت خواهد کرد یا خیر، گفت: برنامه‌ریزی ما به گونه‌ای بوده که استقلال ضرر نکند. علاوه بر استقلال، باید شرایط سایر تیم‌ها را هم در نظر بگیریم.

 

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
0 #1 سعید باقری 1395-10-07 20:57
بله اقای فتاحی درست میگن همه جوانب در نظر گرفته شده و دیگه بحث ملی نیست اما اگه تیم دیگه ای غیر از استقلال بود صحبت فقط صحبت بحث ملی بود
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار