نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم استقلال گفت: کادر فنی لیست خروجی اعلام نکرده است؛ باشگاه پیگیر جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در حاشیه تمرین استقلال در مورد شرایط تمرین گفت: شرایط تیم خوب است و همانطور که می بینید بازیکنان تمرینات خود را دنبال می‌کنند.تنها مشکل ما مسئله زمین است. با توجه به اینکه وقتی باران می‌باید شرایط زمین شماره دو دچار مشکل می‌شود مجبور به برگزاری تمرین در کمپ می‌شویم که در اینجا هم زمین شرایط خوبی ندارد.

* وی در مورد فعالیت استقلال در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: ایمان مبعلی، رحیم زهیوی و سجاد شهباززاده نفرات مدنظر ما برای نقل و انتقالات هستند که این مسئله از سوی باشگاه پیگیری می‌شود.

* سرپرست استقلال در مورد اینکه آیا این باشگاه لیست خروجی دارد،‌خاطرنشان کرد: این مسئله به ما اعلام نشده است. کادر فنی در ادامه بررسی‌های لازم را می‌کند و این موضوع را به ما اعلام خواهد کرد. به هر حال ما باید ببینیم چه نفراتی را می‌توانیم جذب کنیم و آن وقت در این مورد تصمیم‌گیری کنیم.

* وی در مورد اینکه آیا برای نیم‌فصل دوم امیدی به استقلال دارد، خاطرنشان کرد: حتما همینطور است. روند تیم در بازی آخر بسیار خوب بود و شرایط نشان می‌دهد تیم رو به رشد است. امیدواریم با جذب بازیکنان مناسب همانند بازی آخر مقابل سپاهان در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی داشته باشیم و در ادامه راه به موفقیت برسیم.

* وی در مورد وضعیت سید مهدی رحمتی و اینکه آیا این بازیکن از استقلال جدا می‌شود، خاطرنشان کرد: در مورد رحمتی تصمیم‌گیری با کادر فنی است و او در حال حاضر با تیم تمرین می‌کند و کادر فنی تصمیم می‌گیرد. او فعلا کارش را در کنار تیم ادامه می‌دهد.

* عبداللهی در مورد غیبت کاوه رضایی در تمرینات گفت: زانوی رضایی کمی دچار مصدومیت است و او زیر نظر پزشک کار می‌کند. از دکتر نوروزی می‌توانید در مورد او سوال کنید.

* سرپرست استقلال در رابطه با غیبت‌های امین حاج‌محمدی عنوان کرد: چند باشگاه خواهان حضور این بازیکن هستند که این مسئله در حال پیگیری است. به هر حال چون هنوز چیزی قطعی نشده بهتر است نام باشگاه‌هایی که خواهان این بازیکن هستند را نمی‌بریم.

* عبداللهی در رابطه با اینکه آیا استقلال لیست دومی هم دارد، گفت: به هر حال باشگاه در حال پیگیری وضعیت تیم برای تقویت نقل و انتقالات است و با توجه به اینکه وقت زیادی در نقل و انتقالات داریم این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار