حسن روشن

پیشکسوت استقلال گفت: اگر حق رحمتی بازی کردن است باید بازی کند و اگر حق او نیمکت نشینی باشد باید آن را قبول کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن درباره شرایط سیدمهدی رحمتی و گمانه زنی مختلف درباره ماندن یا  جدایی او اظهار داشت: من از اتفاقاتی که رخ داده است خبر ندارم تا بتوانم براساس آن صحبت کنم. با این حال باید بگویم که جدایی رحمتی از استقلال نه به صلاح خودش است ، نه به صلاح تیم. بازی نکردن رحمتی یا به دلیل مسایل فنی بود یا غیرفنی ولی به هرحال این دروازه بان باید بداند که خودش سال ها پیش جوان بود و آمد تا جای دیگران بازی کند. 

وی بیان داشت: من یک عکس از رحمتی و حسینی دیدم که با یکدیگر صحبت می کردند و این عکس جالبی بود. من معتقدم جدایی رحمتی هم به ضرر  استقلال است و هم به ضرر خودش. استقلال با بازیکنانی مثل رحمتی و خسرو قرارداد سه سال امضا کرد که معنی اش این است که آنها می خواهند در استقلال از فوتبال خداحافظی کنند.

پیشکسوت استقلال افزود: هر اتفاقی قرار است رخ بدهد باید با تصمیم کادر فنی باشد. متاسفانه استقلال کمیته فنی ندارد و در این شرایط دخالت مدیرعامل یا اعضای هیات مدیره در مسایل فنی کار بسیار احمقانه ای است. من معتقدم هرکدام از بازیکنانی که در این فصل به استقلال آمده اند اگر در فهرست مازاد قرار بگیرند به هیچ کسی برنمی خورد. بازیکنی مثل رحمتی برای استقلال زحمت کشیده و در این شرایط بهتر است او را  حفظ کنیم. 

روشن در پاسخ به این پرسش که آیا نیمکت نشینی احتمالی رحمتی برای استقلال حاشیه درست نمی کند خاطرنشان کرد: اگر حق رحمتی بازی کردن است باید بازی کند و اگر حق او نیمکت نشینی باشد باید آن را قبول کند. این موضوعی است که به خود رحمتی و تصمیم کادر فنی استقلال مربوط می شود.

 

کاپ

دیدگاه‌ها  
Arsenal
0 #1 Arsenal 1395-10-12 23:09
جناب روشن حرفتون کاملا درست ولی به نظر من رحمتی باید یکم اخلاقش درست بشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار