کاوه رضایی تمرین

تمرین استقلال در نوبت صبح برگزار شد و کاوه رضایی با حضور در تمرین به شایعات پایان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر از ساعت 12 امروز (دوشنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد. 

* باد خنکی در زمین شماره دوی ورزشگاه می‌وزید که همین مسئله باعث شده بود همه اعضای تیم استقلال در مورد هوای پاک امروز صحبت کنند.

* مهم‌ترین نکته تمرین استقلال حضور کاوه رضایی بود. این بازیکن که به علت عدم دریافت مطالباتش مدتی در تمرینات استقلال شرکت نکرد، شب گذشته با مسئولان استقلال صحبت و امروز هم در تمرین شرکت کرد. این بازیکن که چند جلسه‌ای عقب‌تر از سایر بازیکنان است زیر نظر یکی از مربیان استقلال به تمرین اختصاصی پرداخت.

 

* آرش افشین و امید ابراهیمی غایبان تمرین بودند. جدایی افشین از استقلال قطعی شده و ابراهیمی هم در اردوی تیم ملی حضور یافته است.

* استیو جونز، مربی بدنساز انگلیسی استقلال به مانند روزهای گذشته در محل تمرین حضور داشت، اما باز هم در گوشه‌ای تنها نظاره‌گر تمرین بود. او به علت عدم دریافت مطالباتش و همچنین اینکه قرار بود در جشن سال نو میلادی کنار خانواده‌اش باشد، قهر کرده و کار خود را انجام نمی‌دهد. قرار شده که بهتاش فریبا مدیرفنی استقلال با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه در خصوص مشکلات این مربی صحبت کند. 

* در حالی که گفته می‌شود دو نفر از اعضای کادر فنی تیم استقلال شامل فیلمبردار دوربین هلی شات و یکی از ماساژورها از تیم کنار گذاشته می‌شوند، اما آنها همچنان در تمرین حضور داشته و کار خود را انجام می‌دهند.

* جابر انصاری با چهره‌ای جدید در تمرین حضور داشت و برخی از بازیکنان به او گفتند که چقدر جوان شده است!

* بازیکنان ابتدا زیر نظر علی چینی خودشان را گرم کرده و سپس در یک نقطه از زمین در  چهار گروه به فوتبال تحت فشار با دروازه‌های کوچک پرداختند. در این بخش تمرین روزبه چشمی و محسن کریمی هم حضور داشتند. 

* با توجه به اینکه تمرین در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد تماشاگران اجازه حضور در تمرین را نداشتند، اما حدود 20 نفر از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند. 

* نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا نظاره‌گر تمرین امروز بودند.

* دروازه‌بانان تیم استقلال زیر نظر مربیان به تمرین اختصاصی پرداختند.

 

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار