افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: طی چند روز آینده سه بازیکن با کیفیت به جمع ما اضافه خواهند شد.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری در پایان نشست مدیران عامل شش باشگاه لیگ برتری با سازمان لیگ اظهار داشت: این جلسه مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای‌گری بود که تاکنون شش تیم از لیگ برتر ایران توانسته‌اند این مجوز را دریافت کنند و باشگاه استقلال یکی از آنهاست. البته نواقصی در پرونده‌ها وجود دارد و قرار شده که باشگاه‌ها مدارک لازم را تحویل سازمان لیگ بدهند.

سرمربی تیم باید در مورد عدم استفاده از بازیکنان گران‌قیمت پاسخگو باشد
وی درخصوص استفاده نکردن از برخی بازیکنان گران‌قیمت در ترکیب استقلال گفت: اینکه از بازیکنی کمتر استفاده شده به سرمربی تیم برمی‌گردد که او نیز باید پاسخگوی آن باشد. در خصوص آرش افشین باید بگویم که او سابقه خوبی دارد و در ابتدای فصل نیز جذب تیم ما شد، اما حالا این فرصت را به او داده‌ایم تا در هر تیمی که می‌تواند موفق شود به آنجا برود و قول داده‌ایم تا شرایط لازم را برای او فراهم کنیم.

در ابتدای فصل ضعف‌های ما مشخص نبود
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به تلاش برای رفع نقاط ضعف گفت: ما نمی‌توانیم به این مسئله بی‌تفاوت باشیم و تلاش داریم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم. ابتدای فصل این ضعف‌ها مشخص نبود، اما الان به دنبال جذب چند بازیکن هستیم و این مسئله ممکن است در چند روز آینده محقق شود.

زمانی که ما در باشگاه نبودیم با بازیکنان بی‌کیفیت قرارداد بسته شده است
افتخاری در خصوص جذب بازیکنان بی‌کیفیت خارجی و شکایت آنها از استقلال به فیفا عنوان کرد: این قراردادها در زمانی بسته شده است که ما در باشگاه نبودیم. همچنین در پی آن بودیم که مشکلی ایجاد نشود. یکی از این بازیکنان خارجی که شکایت کرده عادل شیحی بود که 47 هزار دلار پرداخت کردیم و پرونده‌اش در فیفا بسته شد. هنوز سه پرونده دیگر وجود دارد که مسئولانی که آنجا هستند این موضوع را پیگیری می‌کنند.

با پرداخت طلب بازیکنان خارجی از سوی فیفا، فقط پرونده پروپیچ باقی می‌ماند
وی افزود: ما به دنبال این هستیم تا طلب این بازیکنان از محل پولی که قرار است فیفا به دلیل حضور بازیکنان‌مان در جام جهانی به باشگاه پرداخت کند، داده شود و ما این مسئله را به آنها گفته‌ایم. در صورتی که این اتفاق نیز رخ بدهد فقط پرونده پروپیچ می‌ماند و پس از آن نیز بازیکنی نداریم که باشگاه را با تهدید مواجه کند.

بازیکنان تیم‌های بزرگ به سمت سیگار و قلیان نمی‌روند
وی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره آنچه که ایفمارک در خصوص بازیکنان سیگاری و قلیانی اعلام کرده بود، گفت: این بازیکنان مربوط به تیم‌های بزرگ نیستند و در واقع بازیکنان تیم‌های بزرگ به خودشان اجازه نمی‌دهند که به سمت این مسائل بروند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود برخی بازیکنان تیم استقلال دست به چنین مسائلی می‌زنند و آمار حضورشان در چنین اماکنی شنیده می‌شود، گفت: من که به اینگونه اماکن نمی‌روم اما اگر شما به آنجا می‌روید به ما اطلاع بدهید که کدام بازیکنان در آنجا هستند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار