علیرضا منصوریانسرمربی استقلال گفت: رحمتی و رحمانی هیچ فرقی با بقیه بازیکنان ندارند و فعلا با قدرت به تمرین ادامه می دهند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان پس از حضور در جلسه هیات مدیره استقلال اظهار داشت: علت حضورم در هیات مدیره ارایه گزارش عملکرد بود. درباره ایده های دوستان اطلاع پیدا کردم. تصمیم گرفتیم تا زمانی که ورودی نداشته باشیم لیست خروجی نداشته باشیم. 

* وی درباره وضعیت آرش افشین گفت: به خاطر عملکرد اخلاقی خوب افشین، توافق خوبی کردیم و به او آزادی عمل دادیم تا تیمش را انتخاب کند.افشین تا چند روز آینده رضایتنامه اش را خواهد گرفت.

* سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: ما داشته های باارزشی داریم. ما تا هفته بیستم دستمان باز است. با حوصله و بدون حاشیه کار را جلو می بریم. 

* منصوریان درباره جذب نفرات موردنظرش بیان داشت: هر بازیکنی که می خواهیم یا قرارداد دارد و یا باید با باشگاهش صحبت کند. 

* وی درباره وضعیت بازیکنان آسیب دیده استقلال گفت: محسن کریمی و وریا غفوری به ما اضافه شدند و روزبه چشمی هم همین شرایط را دارد.

* سرمربی استقلال درباره جلسه امروز هیات مدیره باشگاه و نتایج آن بیان داشت: در جلسه امروز هیات مدیره بعضی مسایل را مطرح کردم هیات مدیره برای دفاع از اهداف کادر فنی اعلام آمادگی کردند. 

* منصوریان درباره اینکه وضعیت بختیار رحمانی و مهدی رحمتی به کجا رسید و اینکه آیا برای رحمتی شرطی گذاشته است یا نه، گفت: این دو بازیکن فعلا با ما تمرین می کنند. بعضی مسائل را با هیات مدیره مطرح کردم. آنها هم به کادر فنی و سرمربی اختیار تام دادند که هر تصمیمی درباره بازیکنان ورودی و خروجی بگیرم، مشکلی ندارند. بختیار رحمانی و مهدی رحمتی پرقدرت تمرین می کنند. هیچ شرطی برای رحمتی نگذاشتیم و محکم به کارش ادامه می دهد. او هیچ فرقی با بقیه بازیکنان ندارد. همان اندازه که او قابل احترام هست بقیه هم قابل احترام هستم. در فضای فنی هیچ کسی برتری ای ندارد. 

* وی درباره اینکه آیا امروز پیش از ورود به جلسه هیات مدیره استقلال با قلعه نویی مشورت کرده بود یا نه بیان داشت: این دروغ محض است. امروز سر خیابان در رستورانم غذا می خوردم و با قلعه نویی صحبت نکردم. 

* سرمربی استقلال درباره اینکه به هواداران تیمش چه قولی می دهد خاطرنشان کرد: هیچ سرمربی نمی تواند قولی به هوادار بدهد. می توانیم فضایی را برای هوادار تعریف کنیم که بعد از بازی با سپاهان موج های مثبتی در تیم ما پدیدار شده است. اعتقاد دارم از بازی سپاهان به آینده امیدوار باشیم. ما احتیاج به یک بلند شدن قوی داشتیم. پلی آف خیلی بازی سختی است. آنها در غرب آسیا صاحب رکورد هستند. ما هوادارمان را داریم که 19 بهمن به کمک ما خواهند آمد. بعد از عبور از السد روزهای خوبی را در آسیا و لیگ خواهیم داشت. 

* منصوریان درباره تاریخ دربی عنوان کرد: آقای افتخاری درخواستی را الان تنظیم می کنند که به سازمان لیگ بدهیم. ما با دو پلنی که سازمان لیگ داده بود می توانستیم انتخاب کنیم یکی 28 بهمن و دیگری 24 بهمن. 28 بهمن در شرایطی قرار است که بازی کنیم که هر دو تیم بازی کرده باشیم.24 بهمن را به این دلیل مخالفیم که در 19 بهمن برابر السد آسیب بدنی و روحی خواهیم داشت. لذا 28 بهمن برای برگزاری دربی بهتر است.

 

کاپ

دیدگاه‌ها  
Doci
0 #1 Doci 1395-10-16 00:48
من هم با تاریخ دربی مخالفم 8) 8) 8)
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار