علی منصوریان

سرمربی تیم استقلال در نشست مبارزه با فساد فوتبال گفت: برای پاکسازی فوتبال عزم جدی صورت گرفته است.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان پس از پایان  جلسه هم‌اندیشی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال در مورد مسائل مطرح شده در این نشست اظهار داشت: : برای اولین بار من دیدم که عزم جدی برای مقابله با فساد جزم شده است. در این جلسه مثال‌ها و صحبت‌های خوبی مطرح شد. همچنین در مورد حضور بانوان هم صحبت‌های مطرح شد. از آقای تاج در این جلسه خواستم که این نشست‌ها مقطعی نباشد و ادامه‌دار باشد. ممکن است در این مسیر اتفاقات زیادی بیفتد اما ما نباید عقب‌نشینی کنیم.

وی در ادامه افزود: با تمام اتفاقاتی که در فوتبال ما می‌افتد ما اکنون ابرقدرت آسیا هستیم. شما فکر کنید این اتفاقات حاشیه‌ای نبود آن وقت ما چه رشدی در فوتبال داشتیم.

سرمربی استقلال در ادامه درباره نمونه‌های مطرح شده در این جلسه تصریح کرد: در مورد فضای دلالی و جابه‌جایی بازیکنان به جز ایجنت‌هایی که در قالب فدراسیون کار می‌کنند حرف‌های خوبی زده شد. همچنین در بخش بانوان و پایه‌ها نیز بحث‌های زیادی شد. در جلسه هم گفتم که به طور اتفاقی برای ما و تیم پرسپولیس اتفاقی افتاد که 3 تا 4 روز در تمرینات ما خانواده‌ها حضور داشتند.

منصوریان در پایان گفت: در آن چند روز در تمرینات هیچ حرف زشتی زده نمی‌شد چون تمام کسانی که در استادیوم بودند خانواده داشتند و احترام یکدیگر را حفظ می‌کردند، اما بعد از آن دوباره حرف‌های زشت به سکوها برگشت.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار