تمرین استقلال

تمرین امروز استقلال در حالی که پشت درهای بسته برگزار میشد یک هوادار با حضور در تمرین علی منصوریان را خشمگین کرد!

 

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین تیم استقلال که قرار بود از ساعت 11 امروز (جمعه) آغاز شود با یک ساعت تأخیر در زمین شماره دو آزادی آغاز شد.

* عوامل سازمان انتقال خون امروز در محل تمرین تیم استقلال حاضر شدند و پیش از آغاز تمرین از بازیکنان و مربیان این تیم خون گرفتند.

* امین حاج‌محمدی، امید ابراهیمی و محمد خرمگاه غایبان تمرین امروز استقلال بودند.

* به دلیل اینکه تمرین تیم استقلال همیشه در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی بدون حضور هواداران برگزار می‌شود، اما امروز هواداران تیم استقلال بدون هماهنگی وارد محل تمرین شدند و این موضوع باعث شد مسئولان حراست مجموعه هواداران را از تمرین خارج کنند.

* پیش از ورود منصوریان به محل تمرین، چند نفر از هواداران استقلال به دلیل عدم حضورشان در محل تمرین اعتراض کردند و یکی از آنها به منصوریان گفت «این کارها را نکن» که صحبت این هوادار باعث شد سرمربی استقلال از این موضوع بسیار ناراحت شود. او از مسئولان حراست خواست تا آن هوادار را سرتمرین راه ندهند. البته در ادامه با معذرت خواهی آن هوادار و صحبت‌های منصوریان مبنی بر اینکه این موضوع در حیطه وظایف او نیست ماجرا ختم به خیر شد. سرمربی استقلال به هوادار این تیم گفت: «وقتی که به کمپ حجازی می‌آیید همیشه قدم‌تان روی چشم من جا دارد». در پایان منصوریان اجازه ورود به هواداران را در محل تمرین داد و از آنها خواست که در پایان تمرین بماند تا با آنها عکس یادگاری بگیرند.

* سیدمهدی رحمتی که در هفته‌های گذشته اختلافش با منصوریان علنی شده بود و شایعه جدایی‌اش در نیم‌فصل اول به گوش می‌رسید، امروز بدون حضور در رختکن تیم وارد زمین شد.

* مهدی رحمتی که چهارشنبه شب به نوعی با منصوریان آشتی کرده بود، پیش از ورود به محل تمرین با سرمربی تیمش خوش‌وبشی نداشت تا همچنان خبرنگاران و عکاسان نسبت به این موضوع حساس شوند.

* استیون جونز، مربی بدنساز استقلال که به دلیل اختلافات پیش آمده چند وقتی است این تیم را تمرین نمی‌دهد، امروز در محل تمرین حاضر شد و مثل روزهای قبل نظاره‌گر تمرین بود.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر علی چنیی حرکات کششی و نرمشی انجام دادند و سپس به مدت 15 دقیقه دور زمین دویدند و در ادامه به تمرینات هوازی روی آوردند. سپس بازیکنان به صورت دو به دو تقسیم شده، پا به توپ شدند و پاس های بلند به همدیگر دادند.

* جابر انصاری، بازیکن مصدوم استقلال امروز با لباس شخصی در تمرین حاضر شد.

* در حاشیه تمرین تاکتیکی استقلال بهنام برزای به دلیل اینکه منصوریان هنوز فرمان تمرین را صادر نکرده بود، برای دقایقی پا به توپ شد که این مسئله اعتراض سرمربی آبی‌پوشان را به دنبال داشت و منصوریان با صدای بلند به او اعتراض کند.

* بازیکنان در ادامه تمرین خود به کارهای تاکتیکی روی آوردند و به دو گروه تقسیم شدند گروه اول ارسال از جناحین و ضربه ضربه سر توسط مهاجم هدف و گروه دوم پاسکاری کارهای ترکیبی و تمرین فرار از آفساید مرور شد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار