بهتاش فریبا

مدیر فنی استقلال گفت: با اندو تیموریان صحبت کردیم و قرار است خود این بازیکن رضایت نامه اش را تیم ماشین سازی بگیرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا در گفت‌وگو با تسنیم در مورد اینکه استقلال هنوز در فصل نقل‌وانتقالات بازیکن جدیدی را جذب نکرده است، گفت: تلاش ما و باشگاه در این زمینه ادامه دارد. همه می‌دانند که چند بازیکن را در لیست خرید قرار داده‌ایم، اما آنها به تیم‌های دیگر رفتند یا اینکه باشگاه‌های‌شان رضایت‌نامه نمی‌دهند. طبیعتاً تیمی دوست ندارد بازیکن خوب خودش را از دست بدهد و در این شرایط گرفتن بازیکن سخت است.

وی ادامه داد: گرفتن بازیکن در حد نام استقلال سخت است. به هر حال ما نیاز به بازیکن باکیفیت داریم و برای جذب نفرات مورد نظرمان تلاش می‌کنیم. در حال حاضر هم خودمان بازیکنان بسیار خوبی داریم و جوان‌های استقلال هم این روزها با انگیزه زیادی تمرین می‌کنند تا نیم‌فصل دوم را شروع کنیم.

فریبا در واکنش به شایعات مربوط به لیست ورودی و خروجی استقلال اظهار داشت: ما توجهی به شایعات نداریم. معمولاً خبرهای مختلفی در خصوص رفتن یا آمدن بازیکنان مختلف به استقلال شنیده می‌شود، ولی هر اتفاقی که رخ دهد رسماً توسط باشگاه اعلام می‌شود. من هم دوست ندارم در مورد هر بازیکنی که در موردش شایعه درست می‌شود صحبت کنم.

«مصاحبه زمانی در مورد کاوه رضایی و اینکه این بازیکن درخواست جدایی دارد، واکنش‌هایی را به دنبال داشته است»،‌ مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در این مورد به خبرنگار تسنیم خاطر نشان کرد: این چیزها به مسئولان باشگاه مربوط می‌شود و ما در حیطه مسائل فنی تمرکز داریم. فقط این را بگویم که استقلال نیاز به آرامش دارد و این موضوعی است که مجموعه استقلال باید آن را مورد نظر قرار دهند.

وی در مورد اینکه قرار است آندرانیک تیموریان به استقلال بیاید، تصریح کرد: صحبت‌هایی شده و این بازیکن قرار است با مسئولان ماشین‌سازی در مورد وضعیتش صحبت کند.

مدیر فنی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی تیمش در لیگ امسال امیدوار است، گفت: هوادار همیشه از استقلال قهرمانی می‌خواهد و حق هوادار این است که چنین انتظاری داشته باشد. باید همه شرایط را در نظر گرفت و من هنوز از قهرمانی استقلال قطع امید نکرده‌ام. در سال 73 که من و آقای عبداللهی به استقلال آمدیم انتهای جدول بودیم، ولی در پایان با یک گل در دقیقه 120 قهرمان نشدیم. در این مورد می‌توانم پرسپولیس پارسال را هم مثال بزنم. معتقدم تمام تیم‌های بزرگ دنیا دنبال قهرمانی هستند. ما باید به استقلال و منصوریان زمان بدهیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار