پیروز قربانی

بازیکن پیشین استقلال گفت: با نمایش خوب استقلال در بازی با سپاهان به نیم فصل دوم خوش بین هستم.

 

به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی درباره پیش‌بینی‌اش درباره استقلال در نیم فصل دوم اظهار داشت: بازی با سپاهان نشان داد که می‌توان به بازیکنان جوان اعتماد کرد و ثمره‌اش را دید. البته استقلال نیاز دارد که سه، چهار بازیکن خوب جذب کند. استقلال در ابتدای فصل دچار تغییرات زیادی شد و نیاز به زمان دارد. با توجه به نمایشی که استقلال مقابل سپاهان داشت، به نیم فصل دوم خیلی خوش‌بین هستم و به نظرم بهتر از نیم فصل اول نتیجه می‌گیرد.

وی در مورد اختلاف بین علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی عنوان کرد: در جریان ریز اختلافات آنها نیستم و امیدوارم این مشکل حل شده تا همه چیز به سود استقلال تمام شود. باید قبول کنیم که حرف اول و آخر را در تیم سرمربی می‌زند.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص اینکه برخی‌از هواداران نسبت به بازگشت آندرانیک تیموریان موضع گرفته و عنوان می‌کنند رفتارهای او در بازی‌های رودررو مقابل استقلال را فراموش نکرده‌اند، گفت: در فوتبال حرفه‌ای این چیزها مطرح نیست. آنهایی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند، در 50 سال پیش گیر کرده‌اند. در فوتبال روز دنیا از همه ابزار برای موفقیت استفاده می‌کنند.

قربانی خاطرنشان کرد: در مقطعی که تیموریان در استقلال بود، با تیم مشکل نداشت و ظاهرا مشکلش شخصی بود. آندو به عنوان کسی که نقش رهبر تیم در زمین را خواهد داشت، می‌تواند به استقلال کمک کند. حضور آندو در این شرایط که استقلال نیاز به رهبر دارد، مفید خواهد بود.

 

تسنیم

دیدگاه‌ها  
یوسف تاجی
0 #1 یوسف تاجی 1395-10-19 11:02
آندو بیاد خیلی عالی میشه امید ابراهیمی میره پست اصلیش ولی هرجور شده باید کاوه و مهدی رحمتی رو نگه دارن اگه دقت کنید حسین حسینی با اینکه واکنش از راه دوراش فوق العادس اما دو تا گل خورد بازی های نفت و سپاهان جفتش از توی محوطه جریمه بود واکنش های نزدیکش فک کنم یه ذره ایراد داره برا همین سید حتما باید بمونه حاضرم قسم بخورم بهترین دروازه بان ایرانه اگه کیروش بره فیکس تیم ملی مهدی رحمتیه اون بیرانوند اگه گل نمیخوره فقط بخاطر خط دفاعشه کاوه هم نباید بره چون مهاجم هدف نداره استقلال هرچند بعد فرهاد دیگه هیچکس نتونست جاشو بگیره مجتبی جباریم میگن میخواد بیاد اگه بیاد با آندو و امید خط میانی عالی میشه :-?
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار