13940807145421816408514

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی در کنفرانس خبری بعد بازی اعلام کرد همچنان به دنبال قهرمانی هستیم!

پرویز مظلومی در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. لازم است به حریف تبریک بگویم که خیلی خوب بازی کرد. جا دارد از هواداران استقلال عذرخواهی کنم چون روز خوب ما نبود.

وی افزود: شانس آوردیم که یک امتیاز را گرفتیم و شاید می توانستیم ببازیم. بچه ها موقعی که احساس کردند بازی را از دست دادند حملات خوبی کردند. آن ها واقعا خوب و با رشادت مقابل ما بازی کردند و خیلی خوب دویدند. ما روز خیلی بدی داشتیم و بچه ها عصبی شده بودند.

مظلومی اظهار داشت: وقتی حریف بسته بازی می کرد، بچه ها از این که به در بسته می خوردند عصبی می شدند. در طول هفته به بچه ها هشدار داده بودم که فکر نکنند کار آسانی پیش روی خود دارند. همین اتفاق هم رخ داد.

سرمربی استقلال در این رابطه که آیا بحث نارضایتی هیات مدیره از کادر فنی و دست بردن در ترکیب تیم توسط هیات مدیره صحت دارد، خاطرنشان کرد: چنین چیزی شایعه است.

وی درباره گرفتن 6 امتیاز در 4 بازی اخیر استقلال و این که آیا با این شرایط شانسی برای قهرمانی می بیند، بیان داشت: ما از قهرمانی ناامید نیستیم و قطعا این روند را قطع می کنیم. شک نکنید که روزهای خوب ما آغاز می شود.

مظلومی در خاتمه در رابطه با نبودن آرش برهانی در لیست 18 نفره استقلال گفت: ما امروز به جوانان فرصت دادیم. آرش بازیکن بسیار بزرگی است ولی امروز نیاز نبود بازی کند. بهتر بود نفراتی مثل برزای و رمضانی در این بازی به میدان بروند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار