روزبه چشمی

روزبه چشمی با بهبود مصدومیتش به لیست استقلال برای نیم فصل دوم اضافه شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی که ابتدای فصل به دلیل آسیب دیدگی نامش از فهرست استقلال خارج شد با رفع این مصدومیت مشکلی برای همراهی استقلال ندارد و به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال در این باره به کاپ اظهار داشت: کارهای ابتدایی مربوط به تمدید قرارداد روزبه چشمی را انجام داده ایم.طی روزهای آینده قرارداد چشمی با استقلال تمدید خواهد شد.

وی درباره وضعیت چشمی بیان داشت:روزبه با ما تمرین می کند و مشکلی برای حضور دوباره در استقلال نخواهد داشت. منصوریان به او اعتقاد دارد و به طور حتم چشمی می تواند کمک زیادی به استقلال کند.

 

****

امین حاج محمدی و میثم مجیدی ظاهرا در ادامه فصل جاری نمی‌توانند در استقلال حضور داشته باشند. گویا مسئولان استقلال روی جدایی این دو بازیکن به نتیجه رسیدند و عملا میثم مجیدی و امین حاج محمدی در لیست خروجی استقلال قرار دارند.باشگاه استقلال به این دو بازیکن اعلام کرده است به باشگاه‌هایی که این دو بازیکن را می‌خواهند، اطلاع بدهد تا مذاکرات در سطح مدیریتی انجام شود. ظاهرا استقلالی‌ها نمی‌خواهند ماجرای آرش افشین دوباره تکرار شود و بازیکنی با گرفتن رضایت‌نامه بتواند به راحتی به تیم دیگری برود و در این میان به باشگاه استقلال چیزی نرسد.به این ترتیب جدایی امین حاج محمدی و میثم مجیدی از استقلال قطعی است. هرچند گفته می‌شود هر دوی این بازیکنان رضایت‌نامه خود را از استقلال خواستند و چندان تمایلی به ماندن در این تیم ندارند.

 

کاپ و مهر

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار