چشمی

روزبه چشمی با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را تمدید کرد این در حالی اتفاق افتاد که امین حاج محمدی همچنان بلاتکلیف است.

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی فصل گذشته قراردادش را با استقلال تمدید کرده بود، اما به علت مصدومیت نام او از فهرست استقلال خارج شد تا بازیکن دیگری جایگزینش شود.

چشمی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، می‌تواند از نیم فصل دوم برای استقلال بازی کند، اما چون باید نامش وارد لیست می‌شد، قرارداد جدیدی با استقلال امضا کرد تا این قرارداد به سازمان لیگ ارائه شود.

خبر دیگر اینکه، امین حاج‌محمدی که با اعلام علیرضا منصوریان در اختیار باشگاه قرار گرفته، از طریق مدیربرنامه‌های خود اعلام کرده که حق و حقوقش باید پرداخت شود و اگر این کار را نکنند، حاضر است تا آخر فصل بیرون بماند، اما مطالباش پرداخت شود. این مدافع امروز (شنبه) جلسه‌ای را با رضا افتخاری برگزار کرد تا تکلیفش مشخص شود.

دیدگاه‌ها  
Ali
0 #1 Ali 1395-10-25 13:50
قطعا قرارداد بالای حاج محمدی دلیل تاخیر در صادر کردن رضایتنامه این بازیکنه..کاشکی هرجور شده رضایتنامه این بنده خدا رو صادر میکردند
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار