سرور جباراف

هافبک ازبکستانی استقلال گفت: استقلال را به عنوان تیمی قدیمی می شناسم که سال ها در رقابت های آسیایی حضور دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سرور جباروف پس از ورود به ایران درباره شناختش از استقلال اظهار داشت: من استقلال را به عنوان یک تیم قدیمی می شناسم که سال ها در رقابت های آسیایی حضور داشته است. در بحث لیگ ایران هم می دانم این تیم رقیبی دارد که هر سال با هم بازی می کنند و هر کدام از دو تیم تلاش می کنند برنده این دربی شوند.

وی درباره انتقادات به سن خود و اینکه شاید نتواند مهره موثری برای استقلال باشد گفت: اینطور نیست. من می توانم هنوز در سطح اول بازی کنم. نمی دانم منظور از این موضوع چیست.

جباروف خاطرنشان کرد: وقتی احمدی، مدیر برنامه هایم به من پیشنهاد استقلال را مطرح کرد به خاطر اینکه این تیم در آسیا حضور دارد تمایلم را برای حضور در این تیم نشان دادم. در واقع حضور در مسابقات آسیایی انگیزه زیادی برای من به وجود می آورد.

سرور جباراف

همچنین علیرضا احمدی، مدیر برنامه های این بازیکن درباره ورود سرور جباروف به ایران عنوان کرد: مطابق برنامه ریزی قبلی، جباراف بامداد جمعه به ایران آمد. او اشتیاق زیادی برای حضور در استقلال و کمک به این تیم دارد و این را بارها و بارها در همین چند روز به من گفته است.

وی افزود: طبق برنامه قبلی روز شنبه جلسه ای با مسولان باشگاه استقلال خواهیم داشت و در صورتیکه توافق نهایی حاصل شود قرارداد امضا خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها  
Ali
-1 #1 Ali 1395-10-25 13:52
جچارف همون رهبر گمشده استقلال در میانه میدانه..نیم فصل اول چقد از اشفتگی میانه میدان در بازی هایی که برد رو با باخت یا مساوی عوض کردیم ضربه خوردیم.هنوزم دیرنشده.قطعا بهترین خرید استقلال میتونه باشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار