دربی پایتخت

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ اعلام کرد: در شهرآورد پایتخت یاد شهدای زمین فوتبال چوار ایلام گرامی داشته می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: بیست و سوم بهمن ماه، سی امین سالروز فاجعه خونین زمین فوتبال چوار است. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم دارند شهرآورد بزرگ پایتخت که در روز بیست و چهارم بهمن برگزار می شود را به گرامیداشت  سی امین سالروز واقعه و " گرامیداشت شهدای چوار" برگزار نمایند. 


مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ با اشاره به اینکه در سالهای گذشته نیز مراسم یادبود این شهیدان والامقام را برگزار کرده ایم، افزود:امسال نگاه بسیار ویژه ای به واقعه چوار داریم و سعی می کنیم با همکاری 2 باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس مراسم در خور شان شهیدان عزیز را برگزار کنیم. اعضای خانواده شهدا و جانبازان و جمعی از مردم چوار مهمان این دربی خواهند بود.


بهمنی تصریح کرد:  به دنبال معرفی این فاجعه جنگ تحمیلی در سطح بین المللی هستیم. زیرا شهادت بازیکنان و مربیان دو تیم فوتبال در حین برگزاری مسابقه یک اتفاق تلخ و دردناک و بی سابقه در جهان است که این فاجعه خونین در ایلام رقم  خورد. گرامیداشت شهدای چوار در شهرآورد پایتخت و بازتاب رسانه ای آن در سطح بین المللی می تواند عمق این فاجعه دردناک و تلخ و بی سابقه در تاریخ فوتبال جهان ثبت و نگهداری کند.

زمین چوار

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار