gf

اکبر کاگر جم پیشکسوت استقلال که سالها برای این تیم تلاش کرد این روزها برای درمان بیماری اش چشم به مدیریت انسانی مسئولین باشگاه استقلال بسته است.

به گزارش استقلال نیوز البته خبرهای خوبی از مراحل درمانی این پیشکسوت به گوش می‌رسد و خودش نیز روحیه بالایی دارد اما بار دیگر به مظلوم بودن پیشکسوتان که با بالا رفتن سنشان دیگر کسی سراغشان را نمی‌گیرد، پی می‌بریم. در ادامه گفت‌وگو با اکبر کارگرجم را می‌خوانید.
  از شرایط این روزهای خود صحبت کنید؛ ظاهرا مشغول درمان هستید.
خدا را شکر شرایط بهتری دارم و زیر نظر دکتر سمیعی مراحل درمانی خود را پیگیری می‌کنم. خانواده‌ام و برخی از همبازیان سابق به من روحیه می‌دهند و امیدوارم سریع‌تر بتوانم این بیماری سخت را پشت‌ سر بگذارم.
  در تامین هزینه‌های درمانی کسی به شما کمک کرده است؟
از طرف صندوق پیشکسوتان بیمه هستیم، اما خیلی شرایط مطلوبی حاکم نیست چون ابتدا پول را می‌گیرند و سپس بخشی از آن را می‌توانی از بیمه دریافت کنی. برای تامین هزینه‌های درمان پول قرض گرفتم و بخشی را هم برخی از دوستان زحمت کشیدند و به من دادند. البته به نظر می‌رسد کسی به فکر پیشکسوتان نیست چون این وظیفه فدراسیون و باشگاه‌هاست که قدر پیشکسوتان را بدانند.
  شما جزو فوتبالیست‌های مطرح دهه 40 بودید و برای استقلال هم بازی‌های زیادی انجام دادید. فکرش را می‌کردید در چنین روزی به شما توجهی نشود؟
آن موقع که ما روی بورس بودیم هم کسی پولی به ما نمی‌داد؛ زمان ما اصلا پولی مثل حالا در فوتبال نبود. الان هم فقط یک‌سری‌ که دایما در رسانه‌ها هستند و تیم می‌گیرند، مورد توجه هستند وگرنه امثال من فراموش شده‌ایم. نمی‌دانم آینده این همه پیشکسوت مظلوم به کجا ختم می‌شود.
  این روزها فوتبال را هم دنبال می‌کنید؟
عشق و زندگی ما فوتبال است، اما گرفتاری‌هایم آنقدر زیاد شده که دیگر وقت نمی‌کنم خیلی از مسابقات را ببینم. البته می‌دانم که استقلال این فصل خوب کار کرده و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم اما متاسفانه فوتبال ما از پایه خراب است؛ از همین ماجرای عدم رسیدگی به پیشکسوتان گرفته تا عدم توجه به رده‌های پایه. مسئولان فوتبال ما فقط تیم‌های بزرگسال را می‌بینند و به این نتایج شانسی دل بسته‌اند.
  این روزها شاهد این هستیم که خیلی از قدیمی‌های ورزش در بستر بیماری هستند و برخی از آنها هم اخیرا از بین ما رفتند. شما دلیلش را چه می‌دانید؟
مهم‌ترین بحث همان مسائل اقتصادی و اعصاب خراب ما است. البته دلایل زیادی دارد و این فقط مربوط به ورزشی‌ها نیست چون به‌طور کل مردم دارای این مشکلات هستند. وقتی آدم به این وضع دچار می‌شود، تازه می‌فهمد که سلامتی چقدر باارزش است. باید قدر سلامتی‌مان را بدانیم و به جوانان نیز همین توصیه را دارم.
  مردم به‌زودی شما را صحیح و سلامت خواهند دید؟
همانطور که گفتم مسئولان هیچ رسیدگی نمی‌کنند و برایشان هم سلامتی من و امثال من مهم نیست. با این حال من بهترم و از کسانی که در این مدت به من کمک کردند، تشکر می‌کنم.

شهروند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار