علیرضا منصوریان

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با نفت آبادان گفت: اصلا به ترکیب اصلی اعتقاد ندارم بلکه به ستون تیم اصلی معتقد هستم.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری پایان مسابقه تیم های صنعت نفت و استقلال اظهار داشت: در بازی رفت مقابل صنعت نفت تنبیه شده بودیم. خیلی مواظب بودیم تا بازی را مدیریت کنیم. خوشحالیم که در لحظات پایانی بازی توانستیم به بازیکن آینده داری که جذب کرده بودیم بازی دهیم.

وی افزود: امیدواریم در آینده روندمان را بهتر کنیم. حضور جوانان و باتجربه ها در کنار هم می تواند شرایط خوب تیم ما را ادامه دهد.

سرمربی استقلال اذعان داشت: نمی توان در لیگی که فرسایشی است از 12-11 بازیکن ثابت استفاده کرد. تا پایان فصل معمولا بازیکنان 28-27 بازی می کنند و تنها بازیکنان خاص هستند که 38-37 بازی می کنند. 

وی ادامه داد: جوانان ما خیلی ما را امیدوار کردند. اصلا به ترکیب اصلی اعتقاد ندارم بلکه به ستون تیم اصلی معتقد هستم. 

منصوریان درباره مهدی رحمتی بیان داشت: از مهدی رحمتی بسیار راضی هستیم. 

وی اذعان داشت: من دیروز بعد از کنفرانس خواستم تا زمین را ببینم. وجدانان خیلی زمین خوبی بود و ما که در زمین هستیم باید بگویم زمین خوب است یا نه. سال 86 با آقا فیروز و استقلال اینجا آمدیم. آن موقع زمین این طور نبود. لازم است به فوتبال آبادان و خوزستان بابت این زمین تبریک بگویم. البته چمن سبز نبود ولی صاف بود.

منصوریان خاطرنشان کرد: در ابتدای بازی باید یکی از بازیکنان حریف را مدیریت می کردیم و وقتی این کار را انجام دادیم آماده گل دوم شدم. کاوه رضایی دقیقه 93 طوری استارت می زد که انگار دقیقه 15 است. در کل مثلث هجومی ما متشکل از قربانی، کاوه و برزای خیلی خوب بازی را به حمله انتقال می دادند.

سرمربی استقلال بیان داشت: بازیکنانی مثل رحمتی و خسرو نقاط مثبت ما هستند. اصلا قصد این را نداشتیم که به صورت چکشی و ضربتی برخورد کنیم. رحمتی در این دو هفته بسیار در تمرینات آماده بود و این طور نیست که ما در دقیقه 90 بازیکنی را جایگزین بازیکن دیگری کنیم. بلکه از روز قبل مسابقه ترکیب اصلی را مشخص می کنیم.

 

دیدگاه‌ها  
shayan
+1 #1 shayan 1395-11-03 19:29
زده تو کار تعریف از کاوه که گندکاری زمانی رو جبران کنه!منظورش از جوون آینده داری که جذب کردیم یزدانی بود؟چون عظیم گوگ که جذب نشده
نقل قول کردن
عظتی
0 #2 عظتی 1395-11-03 20:26
یک تبریک جانانه به همه تاجی های عزیز و یک خسته نباشید خدمت عزیزان زحمت کش استقلال نیوز
نقل قول کردن
نیلو
0 #3 نیلو 1395-11-03 20:40
تبریک به تاجیای عزیز.
ان شاالله این برد ادامه داشته باشه.
نقل قول کردن
Ali
-1 #4 Ali 1395-11-03 21:22
این جوونها امروز نشون دادند اگر از اول فصل بهشون میدوون داده میشد الان تو کورس قهرمانی بودیم.امیدوارم منصوریان از هفته های گذشته و اشتباهاتش درس بگیره.به امید روزهای خوب برای استقلال عزیز
نقل قول کردن
سعید باقری
+1 #5 سعید باقری 1395-11-04 08:55
امیدوارم تو باد برد نخوابی داش علی که باز مقابل پیکان سردرگم بازی کنیم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار